۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۳۹۷۵۸
کارشناس دینی مطرح کرد؛

تفکر و روحیه بسیجی نیاز حیاتی نسل جوان

امام جمعه ملکشاهی گفت: باید تفکر و روحیه بسیجی را در نسل نوجوان و جوان نهادینه کرد و آنها را که آینده سازان کشور اسلامی هستند با مبانی بالای این مدرسه مقدس آشنا ساخت.
بسیج

حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه شهرستان ملکشاهی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان ولایتمدار کشور و شهرستان و تبریک نابودی شجره خبیثه داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: بسیج شجره ای است که به دست مبارک حضرت امام(ره) غرس شد.

وی افزود: شجره طیبه بسیج با دستان مبارک امام مسلمین مقام معظم رهبری آبیاری شد و امروز این درخت مبارک مصداق این آیه شریفه است که" تؤتی أکلها کل حین باذن ربّها"

امام جمعه ملکشاهی خاطر نشان کرد: استكبار جهانی و صهیونیسم کودک کش توطئه های زیادی علیه جبهه مقاومت که بر مبنای تفکر بسیجی است انجام دادند اما همه این توطئه ها منجر به گسترش تفکر بسیجی در منطقه و جهان شد.

حجت الاسلام امینی ابراز داشت: همین توطئه ها بود که ما الان شاهد بسیج مردمی با نام الحشد الشعبی در عراق، گردان زینبیون در پاکستان، گردان فاطمیون در افغانستان، جنبش حوثی ها در یمن، و فلسطین و لبنان هستیم.

وی ادامه داد: امروز این شجره خبیثه داعش با ایثارگری های بسیجیان ولایتمدار نابود شد و امروز سردار سرافراز اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی مانند خورشیدی در جهان اسلام می تابد و کمتر کسی است که در مقابل این فرزند رشید اسلام و انقلاب سر فرود نیاورد.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی با اشاره به علت این همه عزتمندی این سردار بزرگ و امثال وی گفت: علت این سرافرازی دو عامل اساسی اساسی است که اول ولایتمداری این بزرگواران است؛ از این رو شما مشاهده می کنید که سردار سلیمانی در نامه تبریک خود به رهبر فرزانه انقلاب، خود را سرباز مکلف ولایت می داند، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی مهندس و امثال آنها چون خود را سرباز مکلف ولایت می دانند در دنیا عزتمند شدند.

حجت الاسلام امینی تاکید کرد: علت دوم اینکه این بزرگوار و امثال وی هرگز به دنبال اسم و نام و شهرت نبودند آنان هیچگونه انیت و منیت نداشتند و به تمام معنی خود را هیچ می دانند و تفکر بسیجی چیزی جز ولایتمداری و خود ندیدن نیست.

وی یادآور شد: رشادت های پیروان مکتب بسیج امروز عامل اصلی در به زانو در آوردن استکبار جهانی هستند و همین تفکر مهم است که شکست های سنگین را بر آنها تحمیل و سبب ریشه کن شدن آنان شده است.

امام جمعه ملکشاهی در پایان تصریح کرد: باید تفکر و روحیه بسیجی را در نسل نوجوان و جوان نهادینه کرد و آنها را که آینده سازان کشور اسلامی هستند را با مبانی بالای این مدرسه مقدس آشنا ساخت./۸۷۹/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات