۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۹۷۵۵
مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم مریانج تأکید کرد؛

مردمی ماندن نظام اسلامی دغدغه اصلی امام راحل

حجت الاسلام موسیوند گفت: مردمی شدن حکومت جمهوری اسلامی هدف اصلی رهبر کبیر انقلاب بود، امام خمینی(ره) قایل به حضور مردم در تمامی عرصه ها بود.
عباس موسیوند

حجت الاسلام عباس موسیوند مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان گفت: هدف امام خمینی(ره) از تاسیس بسیج شکل گیری شجره طیبه مرمی بود که در مقابل بحران های کشور ایستادگی داشته باشد.

وی تصریح کرد: جنگ اولین مشکل و بحران جمهوری اسلامی به شمار می رود، بسیج در پاسداری از آرمان های انقلاب و اسلام نقش به سزایی از خود به جای گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج گفت: بسیج دارای اهدافی والا است، دفاع از کشور و اسلام، فعالیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حضور در بحران هایی همچون زلزله در استان کرمانشاه نقش این نیروی انقلابی را آشکار می کند.

وی در ادامه افزود: با توجه هدف امام خمینی(ره) در مورد بسیج مستضعفین، این نیروی انقلابی باید در تمامی عرصه ها به ویژه در عرصه های ترویج فرهنگ دینی و قرآنی حضور داشته باشد.

حجت الاسلام موسیوند گفت: مردمی شدن حکومت جمهوری اسلامی هدف اصلی رهبر کبیر انقلاب بود، امام خمینی(ره) قایل به حضور مردم در تمامی عرصه ها بود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تبیین تفکر بسیج در جوامع اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج یک تفکر الهی است و باید این تفکر در جوامع مسلمین همچون سوریه، عراق و لبنان نهادینه شود.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج گفت: امروز جهان شاهد پیروزی تفکر بسیج در مقابل استکبار جهانی و تکفیری ها است، تفکر بسیج شاهکار امام خمینی(ره) بود.

وی در پایان با اشاره به ضرورت فراگیر شدن تفکر بسیج در بین مسؤولان گفت: مسؤولان باید با تفکری انقلابی به اداره مملکت بپردازند، تعهد و تخصص باید در مناصب حکومتی جایگزین نیروهای نا کارآمد شود./979/ت۳۰۳/س

 

ارسال نظرات