۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۵۳۹۰۵۵
امام جمعه شوط:

تداوم مسیر شهدا وظیفه سنگین طلاب است

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر تقویت روحیه شهادت طلبی در میان طلاب، گفت: وظیفه سنگین ما در قبال شهدا تداوم مسیر آنها در صیانت از انقلاب و ولایت فقیه است.
یادواره شهدای روحانی در شوط
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان شوط در آیین گرامیداشت شهدای روحانی آذربایجان غربی با تأکید بر تداوم راه و مسیر شهدا، اظهار داشت: هر چه داریم از شهدا و به برکت خون شهید است. 
وی با بیان اینکه مهمترین پیام شهدا عمل به قرآن، اجرای احکام الهی، عمل به فریضه امر به معروف ونهی از منکر، دفاع از ولای، حجاب و عفاف و خدمت بی منت به مردم بود، گفت: امروز ما باید به وصیت و اندیشه شهدا عمل کنیم.
امام جمعه شوط با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، گفت: یادواره ۸۷ شهید روحانی آذربایجان غربی برای بیان مجاهدت روحانیت استان در جایگاه های مختلف در دفاع مقدس و تقویت این روحیه در میان طلاب است.
وی با بیان اینکه دشمن از روحیه شهادت و شهادت طلبی هراسان است، گفت: تقویت این روحیه در میان طلاب و ایجاد انس و مودت میان طلاب با منش و راه شهدا از اهداف برگزاری این یادواره است.
حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما در صیانت از راه شهدا بسیار سخت و دشوار است و انتظار شهدا از ما صیانت از انقلاب، اسلام و ولایت فقیه است، از این رو باید با توجه به سیره شهدا روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری را در خود تقویت کنیم./۸۵۴۲۰۳/ب۲
ارسال نظرات