۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۳۷۴۲۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمن در پی متلاشی کردن جامعه ما از درون است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمن در جنگ فیزیکی نتوانست کاری کند و در توطئه‌های بین‌المللی هم کاری از پیش نبرد؛ ازاین‌رو الآن تمام هم و غم دشمنان ما این است که جامعه ما را از درون متلاشی کنند.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، با اشاره به اهمیت ورزش و سلامت جسمانی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در ایران ورزش واجب بوده و بر جوانان لازم است.

وی با بیان اینکه این فتوای یک مرجع تقلید است، ادامه داد: مسلمانان چه جوان و چه پیر مکلف هستند که به ورزش و سلامت جسمی خود اهمیت دهند و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: اگر بخواهیم از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم بدون شک یکی از اضلاع پیشگیری از این آسیب‌ها سلامت جسمی است؛ زیرا اگر کسی از لحاظ جسمی سالم باشد می‌تواند سلامت اجتماعی خود را هم تضمین کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: پس باید کاری کنیم که همه مردم سفیر سلامت باشند؛ به این معنا که هم خودشان سالم باشند و هم سلامتی را به دیگران منتقل کرده و زمینه آن را فراهم کنند.

وی خطاب به متولیان ورزش و سلامت، خاطرنشان کرد: مسؤولیت شما رسالت سنگینی است، سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شرایطی که دشمن در این زمینه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: دشمن فهمیده که از کجا باید جامعه ما را مورد هجوم قرار دهد؛ زیرا در جنگ فیزیکی نتوانست کاری کند و در توطئه‌های بین‌المللی کاری از پیش نبرد؛ ازاین‌رو الآن تمام هم و غم دشمنان ما این است که جامعه ما را از درون متلاشی کنند.

وی رخنه در اعتقادات، اخلاق و سلامت نسل جدید و جوان را نقشه دشمنان دانست و افزود: دانش‌آموز و نوجوان و جوان ما باید در اجتماع بوده و در جامعه تربیت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه سلامت جسم بستر سلامت فکر، روح و دل و جان انسان‌ها است، تصریح کرد: متولیان ورزش و سلامت باید این بستر را در جامعه فراهم کنند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات