۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۵۳۷۱۴۱
مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب:

راهپیمایی اربعین ثمره خون شهدای انقلاب و جبهه مقاومت است

حجت الاسلام رحیمی گفت: اربعین پیام بزرگی برای خانواده های شهدای انقلاب و مقاومت دارد؛ زیرا خانواده های شهدا ثمره خون فرزندان خود را در اربعین و پیروزی سپاه اسلام مشاهده کرده اند.
حجت الاسلام حسن رحیمی مدیر مدرسه علی ابن ابیطالب ملایر

حجت الاسلام حسن رحیمی مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی بیان داشت: اربعین حسینی برای مستضعفان جهان پیام نویدی است که به آنها الهام رهایی از شر استکبار را می دهد.
وی با اشاره به آیه 5 سوره قصص خاطرنشان کرد: خداوند متعال به مستضعفان وعده نصر و پیروزی نسبت به ظالمان را داده و در آخر مستضعفان را بر ظالمان جهان غالب خواهد کرد.
مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر اظهار داشت: مستکبران جهان این را بدانند که زمان ظلم آن ها به سر آمده است، همگرایی بین مسلمین و حضور آنها در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مقدمه ساز سرنگونی مستکبران می شود.
وی در ادامه افزود: سپاه اسلام با حضور منطقه توانسته نقشه های اسرائیل و گروه های به ظاهر مسلمان همانند داعش را نقش بر آب کرده که همه این مسایل مدیون همگرایی و هم سویی بین مسلمانان است.
حجت الاسلام رحیمی گفت: اربعین پیام بزرگی برای خانواده های شهدای انقلاب و مقاومت دارد، خانواده های شهدا ثمره خون فرزندان خود را در اربعین و پیروزی سپاه اسلام مشاهده کرده اند.
وی در ادامه افزود: شهدای مدافع حرم با زحمات و رنج هایی که در راه اسلام متحمل شدند سبب امنیت منطقه و همگرایی و همسویی بین کشور های اسلامی شدند.
وی ادامه داد: به یاری خداوند متعال همایش میلیونی اربعین حسینی تبدیل به ظهور منجی عالم بشریت می شود که بعد از مبارزه با ظلم جهانی اولین نماز جمعه جهانی در قدس شریف اقامه خواهد شد.
مدیر مدرسه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر در پایان مطرح کرد: دروس مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) با برگزاری کلاس جبرانی به مدت یک هفته برای زیارت اربعین تعطیل بود که بالغ بر 90 نفر از طلاب این مدرسه در راهپیمایی جهانی اربعین شرکت داشتند./979/ت
۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات