۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۳۶۳۴۵
امام جمعه نقده:

مراسم ۱۳ آبان پاسخ قاطع جوانان به یاوه گویی های ترامپ خواهد بود

حجت الاسلام حیدری زاد با تأکید بر برگزاری با شکوه راهپمایی ۱۳ آبان، گفت: مراسم این روز پاسخی قاطع از سوی نسل جوان به یاوه گویی های ترامپ خواهد بود.
راهپیمایی ۱۳ آبان

حجت الاسلام محمد حیدری زاد، امام جمعه نقده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تأکید بر حضور پرشور نسل جوان در راهپمایی ۱۳ آبان، گفت: این روز تلاقی سه رویداد بزرگ است که نشان دهنده واقعیت چهره منفور آمریکا است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان جلوه چهره حقیقی آمریکا یعنی روحیه استکباری این کشور است، ابراز داشت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی و مقابله با زیاده خواهی دولت های استکباری جهان به ویژه آمریکا است که به عنوان روز جهانی مقابله با استکبار جهانی نام گرفته است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بینش عمیق دانش آموزان و دانشجویان در خلق این حماسه بزرگ، گفت: این روز نشان از بینش عمیق سیاسی مردم به ویژه نسل جوان در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه دارد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان، دانشجویان و نسل جوان در این روز با اقتدار فریاد مقابله با استکبار را سر خواهند داد و بار دیگر حماسه پرشوری را  خلق خواهند کرد، افزود: به تعبیر امام خمینی(ره) آمریکا شیطان بزرگی است که به دنبال نفوذ و ضربه به جهان اسلام با اختلاف افکنی است.

حجت الاسلام حیدری زاد شعار اصلی این روز را «مرگ بر آمریکا» دانست و تصریح کرد: این شعار نشان از عمق نفرت مردم مسلمان از آمریکا به جهت فتنه انگیزی های این دولت استکباری در منطقه دارد.

وی با اشاره به اظهارات سخیف و توهین ترامپ رییس جمهور آمریکا به ملت ایران، خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ یاوه گویی های ترامپ را با قدرت و با حضور پر شور خود خواهند داد و اجازه نخواهند داد که چنین با مردم ایران سخن بگویند.

امام جمعه نقده ۱۳ آبان را نقطه عطفی در مسیر انقلاب اسلامی و نشان دهنده حقیقت ظلم ستیز و استکبار ستیز این انقلاب دانست و تصریح کرد: این روز نماد مبارزه مستضعفان جهان با استکبار جهانی است./۸۵۴۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات