۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۳۵۴۸۸
امام جمعه چایپاره:

حفظ حرمت خانواده شهدا وظیفه همگانی است

حجت الاسلام جمشیدی با بیان اینکه خانواده شهدا یادآور ایستادگی و صبر در دوران دفاع مقدس هستند، گفت: همه باید حفظ حرمت و جایگاه خانواده شهدا را مسؤولیتی برای خود بدانند.
حجت الاسلام جمشیدی، چایپاره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام رسول جمشیدی امام جمعه چایپاره امروز در یادواره سرداران و ۱۱۰شهید شهرستان چایپاره با بیان اینکه هر چه داریم به برکت خون شهدا است، گفت: اقتدار امروز کشور ثمره خون شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه شهید با هدف اعتلای اسلامی در میدان نبرد با دشمن گام می گذارد، گفت: همین شهدای مدافع حرم با انگیزه الهی، دفاع از مظلوم و مسلمانان و برای صیانت از ایران اسلامی در برابر تروریسم داعشی ایستادند و جان خود را در مسیر اهل بیت (ع) تقدیم کردند.

امام جمعه چایپاره با اشاره به رشادت های شهدا در طول دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمن بعثی که از سوی جهان مورد حمایت بود، گفت: شهدا با ایمان به خدا و با تأسی به مکتب عاشورا ریشه انقلاب و اسلام را با خون خود آبیاری کردند.
وی با تأکید بر حفظ حرمت و جایگاه خانواده شهدا، تصریح کرد: خانواده شهداء مایه برکت در جامعه و یاد آور رشادت شهدا و صبر زینبی است که لازم است همه در حفظ حرمت و جایگاه خانواده شهدا تلاش کنیم.
حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا برای تجلیل از مقام والای آنها کمترین وظیفه ما است، برپایی یادواره شهدا یاد آور هدف و مسیر شهید است./۸۵۴/پ۲۰۳/ب۲
 
ارسال نظرات