۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۳۳۸۹۳
آیت الله علوی گرگانی:

ملت با تبعیت از رهبری در برابر دشمن یگانه شود

حضرت آ‌یت الله علوی گرگانی با بیان این که هرچه کشور منسجم تر باشد دشمن عقب نشینی می کند، گفت: باید توجه داشت که اختلاف و جدایی سبب از بین رفتن قدرت نظام اسلامی می شود، از این رو باید از هرگونه اختلاف به ویژه در شرایط حساس امروز پرهیز شود.
دیدار فرمانده سازمان پدافند غیر عامل با علما و مراجع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار سردار جلالی رییس سازمان پدافندغیر عامل کشور با بیان این که دنیا جای عبرت است، گفت: خدا می فرماید انسان باید به وسیله دنیا عبرت بگیرد نه این که خود را وابسته آن کند.

وی افزود: صاحبان بصیرت از دنیا عبرت می گیرند که یکی از جلوه های عبرت آموزی دشمن شناسی است، بسیاری از مشکلات ناشی از عدم شناخت دشمن است، دشمن شناسی می تواند بسیاری از مسیرهای پیش رو را برای انسان روشن کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که باید در برابر دشمن دفاع و مقابله قوی انجام داد، اظهار داشت: مسائل دفاعی کشور اصلا قابل مذاکره نیست چرا که در دفاعیات حد و مرز وجود ندارد و نمی توان این اطلاعات را در اختیار دشمن قرار داد.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد که نظام اسلامی و مردم مسلمان نباشند، بقیه مسائل بهانه است؛ برخی چیزها در هر کشوری حالت ناموسی دارد دشمن انواع سلاح های ممنوعه را دارد اما درباره تسلیحات دفاعی ایران بهانه گیری می کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که نباید فرمایشات رهبری و بزرگان را بازیچه قرار داد، ابراز داشت: امروز همه باید در کشور در برابر دشمن مستکبر مقاومت کنند و متحد باشند و حزب بازی ها باید کنار رود.

وی عنوان کرد: هر چه کشور منسجم تر باشد دشمن عقب نشینی می کند، باید توجه داشت که اختلاف و جدایی سبب از بین رفتن قدرت نظام اسلامی می شود از این رو باید از هر گونه اختلاف به ویژه در شرایط حساس امروز پرهیز شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به صورت جامع مدیریت می کنند و مراجع همراه ایشان هستند، امروز همه وظیفه دارند که به فرمایشات ایشان جامه عمل بپوشانند، ملت باید با تبعیت از رهبری در برابر دشمن یگانه شود.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره دشمنی می کنند و هیچگاه آرام نمی نشینند بلکه مدام در پی حمله و تهاجم از راه های گوناگون است، اختلافات مذهبی و قومی از نقشه های دشمن است که باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات