۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۳۰۹۶۱
امام جمعه محمود آباد:

عصبانیت آمریکایی ها به دلیل شکست سنگین در برابر جبهه مقاومت است

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که عصبانیت رییس جمهوری آمریکا در چند ماه اخیر به دلیل ناکامی و شکست های متعدد سیاست های آمریکایی ها در منطقه و در برابر جبهه مقاومت است، گفت: امروز همه دنیا می بینند با ایستادگی جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی، گروه های تروریستی و تکفیری منطقه در حال نابودی و محو شدن هستند.
امام جمعه محمود ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان به ادامه اقدامات خصمانه آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها باید بدانند که تلاش های آنها برای مقابله با ملت ایران بی فایده است و این مردم هیچ گاه از حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهند کرد.

وی با بیان این که آمریکایی ها باید بفهمند که ملت ایران مردمی مستحکم و گوش به فرمان رهبری انقلاب هستند، افزود: فشارهای اقتصادی و سیاسی در 38 سال اخیر بر این ملت هیچ تأثیری نداشته و ندارد.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که ملت ایران بدون توجه به یاوه گویی های آمریکایی ها مسیر اصلی انقلاب را با شتاب ادامه می دهند، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نیز یارای مقابله با این ملت با بصیرت و انقلابی در راه رسیدن به آرمان ها و اهداف عالی نظام اسلامی نخواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمنی های آمریکا با ملت ایران دیرینه بوده و مربوط به امروز و فردا نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه منافع و برنامه های استکباری آمریکایی ها در نقاط مختلف جهان را با شکست و چالش جدی مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران هیچ گاه پایان نخواهد یافت و نباید با لبخند های دروغین و فریبنده دولتمردان آمریکایی از مسیر اصلی انقلاب دور شویم، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در 38 سال گذشته همه توان خود را برای ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

امام جمعه محمود آباد، آمریکا را دشمن درجه یک ملت ایران معرفی کرد و با بیان این که دروغ گویی و فریب کار بودن آمریکایی ها در ماجرای برجام به خوبی آشکار شد، تصریح کرد: آمریکا در طول مذاکرات بارها به بهانه های مختلف تلاش کرد تا امتیازات بیشتری از ایران اسلامی بگیرد که با هوشیاری و روشنگری مقام معظم رهبری توطئه دشمن ناکام ماند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره در جریان مذاکرات و حتی قبل از آن نسبت به فریبکار بودن آمریکایی ها هشدارهای لازم را داده بودند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل کشور آن چنان محو لبخندهای آمریکایی ها شده بودند که مسیر اصلی را فراموش کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دروغگویی و فریبکاری آمریکایی ها امروز برای مسؤولان ما کاملاً  مشهود شده است، تصریح کرد: دولتمردان و شخص رییس جمهور کشورمان نیز بر نقص عهد آمریکایی ها در موضوع برجام کاملاً تأکید کرده است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وحدت کامل آماده هر گونه پاسخگویی به نقض عهده های آمریکایی ها را در موضوع برجام را دارد، گفت: امروز مسؤولان و بخش های مختلف کشور نسبت به برخورد متقابل با دولتمردان آمریکایی در موضوع برجام اتفاق نظر مشترکی دارند.

وی با تأکید براین که رییس جمهور جدید آمریکا گویا نمی داند که جمهوری اسلامی ایران دیگر کشورهای جهان نیست که برای آنها تعیین و تکلیف می کند، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی ارزشمند مورد توجه بسیاری از ملت های جهان است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که آمریکایی ها از نقش آفرینی ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف منطقه ای و بین المللی بسیار عصبانی هستند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل دولتمردان آمریکایی همه توان خود را برای جلوگیری از نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به کار گرفته است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران هوشیارانه برای رسیدن به توسعه و پیشرفت را بدون هیچ توقفی ادامه می دهند، تصریح کرد: این ملت ایران از هیچ قدرتی هراس نداشته و ندارد و در طول 38 سال اخیر مقتدرانه در برابر توطئه ها و دشمنی های آمریکا ایستاده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیأت حاکمه جدید آمریکا از زمان آغاز به کار تاکنون هرچه زمان می‌گذرد مواضع تند و خصمانه بر علیه کشورمان را تند‌تر و سخت کرده است، گفت: گویا رییس جمهور تازه کار آمریکا و اطرافیان وی دل مشغولی جزء ایران نداشته و همه ظرفیت سیاسی و دیپلماسی خود را بر علیه کشورمان بکار گرفته اند.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها سکوت نکرده و نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز گزینه های بسیاری را برای مقابله با توطئه های دشمنان در اختیار دارد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آمریکایی ها در حالی ایران اسلامی را متهم به نقض روح برجامی می کنند که در دو سال اخیر از همه ظرفیت های خود برای نقض روح و جسم برجام بکار گرفته است، تصریح کرد: آمریکایی ها به هیچ عنوان به تعهدات خود در موضوع برجام پایبند نبودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورهای جهان به خوبی می دانند موضوع آمریکا و قاعده استکبار جهانی برجام و گسترش فن‌آوری موشکی و تقویت دفاعی ایران نبوده ونیست، تصریح کرد: بلکه درد اصلی آمریکایی ها ناکامی در برنامه های خود در منطقه و خنثی شدن برنامه ها و توطئه های آنها در جهان اسلام به ویژه کشورهای اسلامی منطقه است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که عصبانیت رییس جمهوری آمریکا در چند ماه اخیر به دلیل ناکامی و شکست های متعدد سیاست های آمریکایی ها در منطقه و در برابر جبهه مقاومت است، تصریح کرد: امروز همه دنیا می بینند با ایستادگی جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی، گروه های تروریستی و تکفیری منطقه در حال نابودی و محو شدن هستند.

وی با بیان این که آمریکا آغاز ماراتن جدیدی از فشار بر اروپا را برای همراهی با خود شروع کرده است، تصریح کرد: باید همه ظرفیت‌های کشور با دقت نظر و حساسیت خاص مدیریت شود تا از این گردنه مهم با قدرت عبور کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان انقلاب افزوده است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکایی ها بدانند که جمهوری اسلامی با قدرت صنعت موشکی خود را تقویت خواهد کرد./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات