۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۳۰۹۳۴
۱۰ و ۱۱ آبان ماه؛

کارگاه آموزشی معناشناسی ایمان در قرآن کریم برگزار می شود

کارگاه آموزشی معناشناسی ایمان در قرآن کریم به همت پژوهشکده مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری انجمن مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی، دهم و یازدهم آبان برگزار می شود.
کارگاه آموزشی

حوریه احدی، مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره دوره معناشناسی ایمان در قرآن کریم، گفت: پژوهشکده مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری انجمن مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی، چهارمین دوره کارگاه‌های آشنایی با حیطه‌های معنا شناسی و کاربرد آن در مطالعات قرآنی با عنوان معناشناسی ایمان در قرآن کریم را برگزار می‌کند.

وی در ادامه افزود: کارگاه آموزشی معناشناسی ایمان در قرآن کریم با تکیه بر رویکردهای ساختاری، تاریخی، شناختی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به اساتید برجسته دوره معناشناسی در قرآن کریم، ابراز داشت: اساتید این دوره آزیتا افراشی عضو هيأت علمی پژوهشكده زبان شناسی و مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، احمد پاکتچی از اساتید برجسته دانشگاه امام صادق(ع) و مدیر گروه علوم و قرآن و حدیث دانشکده الهیات و هادی رهنما پژوهشگر گروه مطالعات قرآنی و حدیث پژوهشکده حکمت معاصر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: دوره معناشناسی ایمان در قرآن کریم، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (دهم و یازدهم آبان ماه 96) به صورت ۴ جلسه ۳ ساعته (12 ساعت) از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر برگزار می‌شود.

احدی با بیان اینکه شرکت در این دوره برای عموم علاقه مندان به حوزه مطالعات قرآنی آزاد است، عنوان کرد: هزینه ثبت نام در دوره معناشناسی ایمان در قرآن کریم 120 هزار تومان و برای طلاب، دانشجویان، اعضای انجمن مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی، همکاران پژوهشگاه و ثبت نام کنندگان گروهی ۱۰۰ هزار تومان است.

مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در دوره معناشناسی ایمان در قرآن کریم گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد، گفت: این گواهینامه دارای ارزش علمی و اداری بوده و قابل ترجمه و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می‌توانند به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی www.ihcs.ac.ir مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۸۸۶۲۴۴۸۵ جهت مشاوره و ثبت نام تماس بگیرند. کانال ihcsoe@ نیز آدرس تلگرامی مرکز است.

گفتنی است؛ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در تهران، بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند (۶۴ غربی) است./966/ت302/ب1

ارسال نظرات