۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۲۸۷۸۴
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

شهدای مدافع حرم اقتدار دوچندانی به نظام اسلامی بخشیده اند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا ستارگان آسمان انقلاب هستند، گفت: امروز امثال شهید حججی ها عرصه را بر مستکبران تنگ کرده و اقتدار دوچندانی به نظام جمهوری اسلامی بخشیده اند.
حجت الاسلام هادی عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای کرمانشاه ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد و مردم شهیدپرور کرمانشاه بار دیگر با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این مراسم ابراز داشت: شهدا ستارگان آسمان انقلاب هستند و عزت و اقتدار کشور مرهون جانفشانی شهدا و جانبازان و ایثارگران است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه تصریح کرد: شهدا جان خویش را در راه حفظ آرمان ها و اعتقادات خویش فدا کردند و اجازه ندادند دین مبین اسلام تهدید شود، آنها با خداوند متعال معامله کردند.

وی افزود: معامله با خدا سراسر سود و خیر است و کسی که با خدا معامله کند قطعأ پیروز و عاقبت بخیر خواهد شد.

حجت الاسلام عسگری تأکید کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس با رشادت و شهامت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند اهداف دشمنان محقق شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه اظهار داشت: راه شهادت هیچ گاه بسته نیست و امروز نیز جوانان غیور ایران در فراسوی مرزها در حال دفاع از اسلام هستند.

وی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی مطرح کرد: امروز امثال شهید حججی ها عرصه را بر مستکبران تنگ کرده و اقتدار دوچندانی به نظام جمهوری اسلامی بخشیده اند.

حجت الاسلام عسگری در پایان عنوان داشت: جوانان دلاور ایران اسلامی در هر جای جهان که خطری اسلام و قرآن را تهدید کند حاضر می شوند و در راه حفظ آرمانها و اعتقادات خویش، جانفشانی می کنند./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات