۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۸۶۳۹
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

طلاب مکتب شهدا را تداوم بخشند

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: امروز طلاب و روحانیان با تداوم راه شهدا و اشاعه احکام ناب اسلام پرچم اسلام را به صاحب اصلیش حضرت ولی عصر (عج) برسانند.
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان محمد وفا و محمدهادی منکرسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: تقدیر از خانواده های شهدا یادآور تلاش و مجاهدت شهدا در راستای پاسداری از انقلاب و اسلام است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ اسلام مرهون خون مطهر شهیدان است، شهدا پاسدار انقلاب و اسلام و گوش به فرمان ولایت فقیه بودند و با حماسه آفرینی برگ زرینی به تاریخ افتخارات انقلاب افزودند.

استاد حوزه علمیه در ادامه بیان داشت: شهدا با عزمی راسخ و ایمانی استوار به دشمنان درس استقامت، پایداری، اخلاص و وفاداری آموختند.

وی اظهار داشت: شهدا الگویی بی نظیر و منحصر به فرد بوده و اقتدا و الگوگیری از مکتب شهدا به اسلام آبرو و عزت می بخشد.

حجت الاسلام ایرانی تأکید کرد: هفته دفاع مقدس بیانگر شکست دشمنان در برابر رزمندگان انقلابی و ولایتمدار بوده که با شهادت، جانبازی و اسارت از خاک و میهن خویش پاسداری کردند.

وی ابراز داشت: شهدا با خدا معامله کرده و به مقام و جایگاه والایی دست یافتند، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس باید همواره در یاد اذهان زنده و جاری باشد.

این مسؤول با اشاره به نقش آفرینی روحانیان در دوران دفاع مقدس گفت: طلاب و روحانیان با درس اخلاق و ایستادگی را در جبهه های حق علیه باطل تشکیل داده و با شهادت خویش از اصل اسلام و آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: امید است امروز طلاب و روحانیان با تداوم راه شهدا و اشاعه احکام ناب اسلام پرچم اسلام را به صاحب اصلیش حضرت ولی عصر (عج) برسانند./8571/ت302/ب1

ارسال نظرات