۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۲۸۱۴۸
امام جمعه ملایر:

مسؤولان از برجام عبرت بگیرند

حجت الاسلام برقراری گفت: شهدا با خون خود انقلاب اسلامی را بنا گذاشته اند و مردم انقلابی ما به احترام شهدا و خون پاک آنها از انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع خواهند کرد.
حجت الاسلام برقراری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه شهر ملایر عصر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای ناظم آباد گفت: ارتباط با شهدا سبب می شود که روح اسلام در جامعه برقرار شود.

وی در ادامه اظهار داشت: خداوند متعال به شهدا درجاتی والا عطا می کند و همچنین کسانی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارند را در صف کسانی که از فیض شهادت جا مانده اند قرار می دهد.

امام جمعه شهر ملایر ابراز داشت: شهدا زنده اند و ما باید بدانیم که تعامل با شهدا و زنده نگه داشتن آنها وظیفه اصلی مردم و مسؤولان به شمار می رود.

وی با اشاره به اهمیت انقلابی گری خاطرنشان کرد: افکار مردم ما باید انقلابی، ولایت مدارانه و جهادی همانند بسیجیان سال 1361 باشند، جوانان ما باید با کسانی که با شهدا زندگی کرده اند مانوس شوند.

حجت الاسلام برقراری گفت: شهدا با خون خود انقلاب اسلامی را بنا گذاشته اند و مردم انقلابی ما به احترام شهدا و خون پاک آنها از انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: عده ای با اتکای به برجام، به انقلاب و اسلام ضربه زده اند اما خداوند متعال به آنها نشان داد که دشمنان پیمان شکن هستند که این پیمان شکنی دشمنان سبب پیشرفت کشور ما شده است.

امام جمعه شهر ملایر بیان داشت: خباثت باطنی ترامپ سبب آگاه شدن مسؤولان دولت شد و به آنها این درس را داد که باید در برابر دشمنان اسلام و استعمارگر جهانی همانند امام حسین(ع) مقاومت کرد.

وی در پایان گفت: موضع گیری های احمقانه رییس جمهور آمریکا نشان داد که ما با چه کشوری مذاکره کرده ایم، ما باید به احترام خون شهدا از انقلاب اسلامی دفاع کنیم./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات