۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۲۶۹۲۱
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور:

نباید وقت مردم و کشور را صرف برجام کرد

حجت الاسلام گواهی گفت: ترامپ در اظهار نظر خود گفته است که برجام را قبول ندارد و به نظر می رسد رییس جمهور ما نباید وقت خود و مردم را صرف برجام کند.
حجت الاسلام گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی و هادیان سیاسی حوزه های علمیه خواهران که صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد با اشاره به ویژگی های شهر قم عنوان کرد: قم به عنوان حرم اهل بیت(ع) است و از نظر معنوی و علمی جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: آغاز شکل گیری انقلاب از شهر قم بوده و حوزه علمیه قم و طلاب آن نقش ویژه ای در پیشبرد اهداف و آرمانهای انقلاب دارند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور تصریح کرد: این شهر مرکز فقه، علم و انقلاب است و نقش حوزه های علمیه و طلاب به ویژه طلاب خواهر در ادامه روند انقلاب بسیار مهم و حیاتی است.

وی با اشاره به نقش رهبری در هدایت جامعه خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب نقش اصلی را در هدایت انقلاب و تعیین مسیر حرکت آن برعهده دارند و این وظیفه مهم تنها از ایشان بر می آید.

حجت الاسلام گواهی اضافه کرد: برخی از افراد که درباره رهبر انقلاب و مدیریت ایشان انتقاد وارد می کنند حتی توان اداره یک روستا را ندارند و این درحالی است که رهبر انقلاب، رهبری جهان اسلام را برعهده دارند.

وی تأکید کرد: امروز اگر کسی مجتهد بوده و ذره ای هم انصاف داشته باشد نمی تواند رهبر انقلاب و مدیریت ایشان را تأیید نکند و اگر کسی این نگاه را نداشته باشد به احتمال زیاد در درونش مرض وجود دارد و این درحالی است که بسیاری از مردم عادی هم به مدیریت رهبر انقلاب ایمان کامل دارند.

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: در زمانی که قرار بر انتخاب رهبری در مجلس خبرگان بود، برخی به آیت الله گلپایگانی که بزرگترین مرجع زمان خویش بود در حالی که از کاندیداهای رهبری نبود رأی دادند اما وی بعد از انتخاب رهبر انقلاب، گفتند که خداوند می داند رسالتش را در کجا قرار دهد که این مطلب از جانب یکی از بزرگترین مراجع زمان بیان شده است.

وی ابراز کرد: ترامپ در اظهار نظر خود گفته است که برجام را قبول ندارد و به نظر رییس جمهور ما نباید وقت خود و مردم را صرف برجام کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته بعید نیست که مسؤولین اجرایی کشور ما بازهم به دنبال برجام های بعدی باشند اما باید گفت که نباید وقت کشور را در موضوعاتی مانند برجام تلف کرد./872/۲۰/ص

ارسال نظرات