۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۲۵۸۹۳
آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد؛

ضرورت سرمایه گذاری در زمینه تبلیغ دین

حضرت آیت الله علوی گرگانی بر اهمیت الگوبرداری از سبک تبلیغ امام سجاد(ع) تأکید کرد و گفت: باید در زمینه تبلیغ دین سرمایه گذاری کنیم.
حضرت ایت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به تبیین یکی از ویژگی های امام زین العابدین(ع) پرداخت و گفت: پس از اینکه یزید ملعون به گمان خودش به کار خمسه طیبه پایان داد، این امام سجاد(ع) بود که دین را احیا کرد و نگذاشت سیره نبوی به فراموشی سپرده شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: امام سجاد(ع) برده می خریدند و به آنها تعلیم دین می دادند و سپس آنها را در جامعه پخش می کردند تا مبانی دین را به سایر مردم آموزش دهند؛ این کار نشانگر این است که ما نیز باید در زمینه تبلیغ دین سرمایه گذاری کنیم.

وی افزود: بیشتر شاگردان امام سجاد(ع) برده بودند که حضرت(ع) آنها را خریداری کرده و به تربیت آنها پرداخته بود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بر اهمیت الگوبرداری از سبک تبلیغ امام سجاد(ع) تأکید کرد و ابراز داشت: در این کنگره باید سرمایه گذاری کرده و برای تبلیغ دین و رساندن پیام معصومین(ع) به گوش مردم دغدغه مند باشید.

کنگره امام سجاد(ع) باید جهانی شود

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود که این کنگره در آینده ای نه چندان دور نه تنها در سراسر کشور بلکه در سراسر جهان پیام امام سجاد(ع) را به گوش همگان برساند./841/۲۰۲/ح

ارسال نظرات