۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۲۴۶۳۹
در قم صورت پذیرفت؛

دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم با خانواده شهید علیدوست

اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم با خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم مهدی علیدوست عصر امروز دیدار کردند.
 دیدار با خانواده شهید علیدوست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم با خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم مهدی علیدوست عصر امروز دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، محمدرضا یوسفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و داود محبی مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در این دیدار حضور داشتند.

خانم مداری همسر شهید مهدی علیدوست در این جلسه به تبیین برخی از ابعاد شخصیتی این شهید مدافع حرم پرداخت و گفت: در طول مدتی که با وی زندگی کردم از او درس های زیادی آموختم؛ نماز اول وقت، زیارت عاشورای او هیچوقت ترک نمی شد و همواره به دیدار خانواده شهدا می رفت.

وی با اشاره به  ولایتمداری شهید علیدوست بیان کرد: در یکی از عملیات ها بر اثر برخور با مین پا و دست وی به شدت دچار آسیب دیدگی شد و با اینکه جانباز شده بود بسیار ناراحت بود از اینکه به شهادت نرسیده است؛ شهید علیدوست نگذاشت کسی از جانبازی او باخبر شود.

این طلبه جامعةالزهرا(س) با بیان اینکه شهید مهدی علیدوست در سال 94 به سوریه رفت، عنوان کرد: در آخرین تماسی که با وی داشتم، وی به من گفت «من با خدا معامله کردم و شما را به خدا می سپارم و آرزوی من این است که جان خود را برای حضرت زینب(س) فدا کنم».

مداری دیدار خود با رهبر معظم انقلاب را اینگونه توصیف کرد:‌ دیدار با ایشان بسیار آرام کننده بود؛ ایشان چهره ای نورانی داشتند و بسیار خوش رفتار بودند؛ در آن دیدار فرزندان شهدا بسیار شلوغ کاری کردند، مادران آنها از این بابت سعی کردند تا بچه ها را ساکت کنند، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند بگذارید تا بچه ها به بازی‌شان برسند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از اینکه فهمیدند من هم تحصیل می کنم و هم به بچه‌داری مشغول هستم بسیار خوشحال شدند و من را مورد تشویق قرار دادند.

گفتنی است، در پایان این دیدار از خانواده شهید علیدوست دعوت شد تا در کنگره گرامیداشت شهدا که از سوی دانشگاه آزاد در 24 مهرماه برگزار می شود، شرکت کنند./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات