۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۲۳۹۱۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

تبلیغ جهادی رمز موفقیت مبلغان است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت مبلغان بومی و غیر بومی در طول سال که به مناطق مختلف استان اعزام می شوند، گفت: تبلیغ جهادی و توجه به نیازهای روز جامعه در موفقیت این قشر در انجام فعالیت تبلیغی مبلغان نقش آفرین است.
حجت الاسلام غلامی

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روحانیان و مبلغان استان لرستان در طول سال به صورت فصلی و مستمر در سراسر استان فعالیت تبلیغی دارند.

فعالیت 340 روحانی به صورت مستمر در لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه 340 روحانی و مبلغ به صورت مستمر فعالیت تبلیغی دارند، افزود: در مناسبت های دینی، مذهبی و فرهنگی از ظرفیت دیگر مبلغان در عرصه تبلیغ بهره مند می شویم.

وی اظهار داشت: در برخی مناطق روستایی در استان با کمبود روحانی روبرو هستیم به گونه ای که یک روحانی مستقر در مناطق روستایی باید چند روستا را از لحظ تبلیغی پوشش دهد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه یادآور شد: امروز شاهد هستیم که در برخی مناطق روستایی یک مبلغ 14 روستا را تحت پوشش خود قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال افزون بر انجام فعالیت های مبلغان بومی از ظرفیت مبلغان غیربومی در انجام فعالیت های تبلیغی بهره مند می شویم.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به سعه صدر و توانایی روحانیان مبلغ در تقویت باورهای دینی و فعالیت در عرصه تبلیغ اظهار داشت: روحانیان در این عرصه فعالیت جهادی دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: ایثار، از خودگذشتی، مدیریت صحیح و برنامه ریزی مبلغان رمز موفقیت آنان در عرصه تبلیغ است.

وی ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی جوانان بتوان زمینه لازم برای فعالیت مؤثر مبلغان را فراهم ساخت./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات