۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۲۲۹۴۷
به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان صورت گرفت؛

توزیع بیش از ده هزار جلد کتاب در کتابخانه های مدارس علمیه خوزستان

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان گفت: ده هزار جلد کتاب از سوی معاونت پژوهش در زمینه های فقه، اصول فقه، ادبیات عرب، تفسیر، علوم قرآنی، کلام، منطق، فلسفه، روانشناسی اسلامی و جامعه شناسی در مدارس علمیه استان توزیع شد.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزن علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: ده هزار جلد کتاب از سوی معاونت پژوهش تهیه شده و هم اکنون در مدارس علمیه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه کتاب ها براساس نیاز مدارس علمیه تحویل داده می شود، ابراز داشت: این کتاب ها شامل فقه، اصول فقه، ادبیات عرب، تفسیر، علوم قرآنی، کلام، منطق، فلسفه، روانشناسی اسلامی و جامعه شناسی و ... است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه سال گذشته چنین اقدام مشابهی انجام شد، افزود: امسال افزون بر توزیع کتاب، برخی لوازم اداری از قبیل کمد، میز اداری، رایانه، کمد فایل های بایگانی، موکت، میز رایانه و تلویزیون رنگی به معاونت پژوهش مدارس استان تحویل داده شد.

حجت الاسلام افضلی در بخش دیگری از سخنان خود درباره جذب طلاب برای خدمت وظیفه در معاونت پژوهش عنوان داشت: سهمیه ما یک نفر است که از میان طلاب فارغ التحصیل پایه دهم جذب خواهد شد و در این باره پس از تشکیل پرونده و گذراندن مصاحبه های اولیه و ثانویه در نهایت پرونده به قم ارسال می شود تا پس از تأیید اقدام به جذب کنیم.

وی با بیان اینکه مراجعه کنندگان در حال تشکیل پرونده هستند، تصریح کرد: فرصت نام نویسی جذب طلاب برای خدمت وظیفه تا 20 شهریورماه خواهد بود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 35520906 داخلی (114) از ساعات 8 تا 13 تماس حاصل کنند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات