۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۵۲۲۱۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عید قربان روز اتحاد برای رفع مشکلات جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در لرستان عید قربان را روز اتحاد و همبستگی در راستای رفع مشکلات جهان اسلام خواند و گفت: حج داروی شفابخش دردهای مسلمانان جهان اسلام است.
امام جمعه خرم آباد
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز عید قربان با تبریک این عید بزرگ اسلامی گفت: روز عید سعید قربان روز گذشت و ایثار و الگوگیری از زندگی حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) و هاجر است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به صله رحم در این عید بزرگ افزود: عید قربان اثرات اجتماعی و سیاسی فراوانی به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام گرفتار مشکلات فراوانی است، گفت: حل این مشکلات نیازمند اتحاد و همبستگی است و عید سعید قربان روز اتحاد و همبستگی است.

وی حج را داروی شفابخشی برای دردهای مسلمانان خواند و اظهار داشت: مسلمانان جهان اسلام در نماز عید قربان با اجتماع در کنار یکدیگر قدرت و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

مسلمانان در برابر حیله های استکبار آگاه باشند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت‌الله‌الحرام اظهار داشت: آگاه سازی مسلمانان در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی پیام رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان بود.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی در سایه جنگ نرم و سخت علیه مسلمانان اظهار داشت: ایستادگی در برابر استکبار و حفظ عزت جهان اسلام وظیفه مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هوشیاری و ایستادگی مسلمانان جهان اسلام در برابر استکبار خنثی کننده توطئه های شوم آنان علیه جهان اسلام است.

شهادت شهید حججی حجت را بر مسلمانان تمام کرد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم تشیع پیکر شهید حججی خاطرنشان کرد: شهادت شهید حججی تحولی را در مردم  در راستای انزجار و تنفر از گروه‌های تروریستی ایجاد کرد و شهادت ایشان حجت را بر همه ما در راستای مقابله با استکبار و تروریست تمام کرد.

مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و اظهار کرد: در راستای رفع این مشکلات باید فرمایشات رهبری سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت تکیه بر روحیه جهادی و مدیریت صحیح برای رفع مشکلات کشور بیان داشت: برطرف کردن مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم بزرگترین خدمت مسؤولان به نظام و این مردم است.

وی باتأکید بر اینکه برای برطرف ساختن این معضلات همه باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی گام برداریم، افزود: اخلاص عمل لازمه انجام مسؤولیت ها و خدمت به مردم و جامعه است./۹۴۵۹/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات