۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۲۰۰۹۱
نوبخت در حاشیه جلسه هیأت دولت:

برنامه‌ ریزی برای صرفه جویی در هزینه‌های جاری و عمرانی ضروری است

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در هزینه‌های جاری و عمرانی باید صرفه جویی کنیم، گفت: از این طریق می‌توانیم بدون کسری بودجه سال را به پایان برسانیم.
نوبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا، محمدباقر نوبخت صبح امروز چهارشنبه (یکم شهریور ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره موضوعات مورد بررسی قرار گرفته در این جلسه، اظهار داشت: بیشتر وقت جلسه هیأت دولت به گزارش سازمان برنامه و بودجه درباره درآمد و مصارف کشور تا پایان سال اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه قیمت نفت در بودجه 50 دلار در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به افت قیمت نفت به حدود 47 دلار بودجه سال جاری عملا تحقق پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: از 346 هزار میلیارد تومان در حد 309 هزار میلیارد تومان تحقق پیدا می‌کند.  اما ما پیش بینی می‌کنیم که قیمت نفت پایین‌تر از این هم بیاید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این مطلب که ما باید برنامه‌ای برای صرفه جویی در هزینه‌های جاری و عمرانی داشته باشیم، گفت: از این طریق می‌توانیم بدون کسری بودجه سال را به پایان برسانیم.

نوبخت یادآور شد: در این جلسه وزرا نظرات خود را درباره این موضوع مطرح و قرار بر این شد در جلسه آینده هم رسیدگی به این موضوع داشته باشند. همچنین از دیگر مسائلی که در جلسه مطرح شد، برنامه هایی بود که در مجلس در دست بررسی است و دولت باید در مورد آن اعلام نظر کند./۸۱۶/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات