۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۲۰۰۴۹
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی در خوزستان:

کابینه دوازدهم بُعد مردمی دولت شهید رجایی را الگو قرار دهد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی در خوزستان با بیان اینکه دولت دوازدهم باید به مقوله اقتصاد، تولید و اشتغال توجه ویژه ای داشته باشد، گفت: دولت دوازدهم بُعد مردمی دولت شهیدان رجایی و باهنر را بیش از بیش سرلوحه کارهایش قرار دهد.
سید کریم حسینی، رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان

سید کریم حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با ابراز امیدواری از اینکه آغاز به کار دولت دوازدهم خیر و برکت برای ملت ایران را به همراه داشته باشد، اظهار داشت: امیداوریم خدمت بیش از بیش را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: دولت در بُعد ملی باید به سویی حرکت کند که کشور را از معضلات و مشکلات دامنگیر برهاند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی در خوزستان با بیان اینکه دولت در بُعد ملی باید به مشکلات اساسی مردم همچون اقتصاد، تولید و اشتغال توجه ویژه ای داشته باشد، عنوان کرد: در بُعد منطقه ای و استانی، استان خوزستان شایسته توجه بیشتر از سوی دلتمردان و رسیدگی به مشکلات آن در سطح ملی است؛ چرا که این مشکلات برای خوزستان بیشتر و ملموس تر بوده و گرفتاری های زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

این مقام مسؤول ابراز امیداوری کرد مسؤولان استانی و کشوری مشکلات و معضلات فراروی خوزستانی ها به ویژه در بحث اشتغال را بیشتر مورد توجه قرار دهند تا در سال های آینده برطرف شوند که البته تحقق این مهم همت و نگاه به توان داخلی و باور داشتن نیروی جوان را می طلبد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هشتم شهریور ماه گفت: بُعد مردمی دولت شهید رجایی یکی از شاخص های زبانزد عام و خاص است که در این باره مردمی بودن، ارتباط، خدمت و توجه بیش از بیش به مردم و محرومان از شاخص های دولت مرحوم رجایی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم بُعد مردمی دولت شهیدان رجایی و باهنر را بیش از بیش سرلوحه کارهایش قرار دهد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات