۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۱۹۶۶۹
امام جمعه الشتر:

رونق تولیدات داخلی برای اشتغال زایی و رفع مشکلات معیشتی مردم نقش آفرین است

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی و معیشتی از نگرانی های مهم مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر است، گفت: رونق تولیدات داخلی، در جهت اشتغال زایی و رفع مشکلات معیشتی مردم نقش آفرین است که در مقام عمل باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت هفته دولت بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب برای بازخوانی اندیشه های امام امت و شهدای انقلاب اسلامی نسبت به سرلوحه قرار دادن این آرمانها در جهت خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه شهید رجایی و باهنر از شهدای دولت، ازجمله کسانی بودند که در راه خدمت به مردم از جان خود گذشتند، افزود: در حکومت اسلامی آموخته ایم که برای خدمت به مردم در راه رضای خدا باید از جان خود بگذریم.

حجت الاسلام موسوی گفت: هفته دولت را فرصتی مناسب برای تجدید عهد با امام شهدا و شهدا در جهت خدمت به مردم است.

وی در ادامه داشتن صداقت، خدمت به مردم، مسؤولیت پذیری و اخلاص در عمل را از جمله ویژگی هایی عنوان کرد که باید مورد توجه مدیران انقلابی قرار گیرد.

امام جمعه الشتر ادامه داد: اگر این ویژگی ها در اندیشه های مدیران انقلابی قرار گیرد می تواند در موفقیت مدیران در عرصه خدمت رسانی نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به اهمیت نظام به مسأله امنیت روانی و اجتماعی جامعه عنوان داشت: مسؤولان نباید در کنار این مسائل مهم از امنیت اقتصادی نیز غافل شوند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مهم ترین مطالبه مردم رفع مشکلات اقتصادی کشور است، اظهار داشت: دولت جدید با توجه به وعده هایی که در زمان انجام انتخابات به مردم داده است، امروز همین مردم منتظر تحقق این وعده ها هستند و یکی از مهم ترین آنها همین مسأله اقتصاد است.

وی یادآور شد: برای رونق اقتصادی در کشور باید به مؤلفه های اقتصادی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی توجه داشت.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر به مطالبات رهبری در زمینه اشتغال زایی و تولید عزم راسخ داشته باشند.

وی بیان داشت: اشتغال زایی موجب برطرف شدن مشکلات بیکاری شده و با تکیه بر تولیدات داخلی می توان در رونق اقتصادی کشور نقش آفرین شد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات