۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۱۹۶۳۳
امام جمعه زاغه:

انتظار مردم از دولتمردان رفع مشکل بیکاری جوانان است

امام جمعه زاغه با اشاره به اینکه مردم جامعه امروز از مشکل بیکاری و اقتصادی رنج می برند، گفت: مهم ترین مطالبه مردم و انتظاری که از دولتمردان دارند تحقق وعده هایی است که در زمینه اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری و اقتصادی آنان است.
کار و بیکاری

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت هفته دولت بیان داشت: امام علی(ع) نمونه و الگوی کامل دولتمردان است.

وی شهید رجایی و باهنر از دیگر الگوهای کاملی برای دولتمردان جامعه امروز خواند و افزود: این قشر با تمسک زدن به ویژگی این بزرگان و سیره و سنت ائمه(ع) باید در خدمت به مردم گام بردارند.

حجت الاسلام زینی وندیان رسیدن به پست و مقام را امانت خواند و عنوان داشت: مسؤولان در عرصه های مختلف باید در حفظ این امانت الهی کوشا باشند.

وی با تأکید بر ضرورت دوری از اشرافی گری از سوی دولتمردان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها متذکر این مهم شده اند و باید سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه زاغه با بیان اینکه مردم از دولتمردان الگو می گیرند، ادامه داد: اشرافی گری مسؤولان موب رواج آن در جامعه می شود و آثار و پیامدهایی می تواند بر جامعه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رواج اشرافی گری در جامعه موجب عدم تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی و تولید می شود و این مهم بزرگ ترین ضربه را به جامعه وارد می کند.

حجت الاسلام زینی وندیان در ادامه با اشاره به وعده هایی که دولت جدید در زمان انتخابات به مردم داده است، اظهار داشت: امروز مردم منتظر تحقق همان وعده ها هستند.

وی بحث اشتغال زایی را از مهم ترین وعده های دولت عنوان کرد و بیان داشت: امروز بسیاری از جوانان و خانواده های ایرانی از بیکاری رنج می برند و اشتغال زایی عاملی مهم برای برطرف شدن مشکلات بیکاری است.

امام جمعه شهرستان زاغه با یادآوری به اینکه مسؤولان بیان کردند سالانه می توانند 950 هزار شغل ایجاد کنند، ادامه داد: امروز ملت ایران منتظر هستند که این شغل ها به دور از شعار زدگی و آمار ایجاد شود.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به کارگاه های تولیدی عنوان داشت: برای اشتغال زایی و جلوگیری از بیکاری قشر عظیمی از مردم و جوانان مسؤولان باید به این کارگاه ها رسیدگی کنند و جلوی تعطیلی این کارگاه ها را بگیرند.

حجت الاسلام زینی وندیان بیان کرد: رسیدگی به کارگاه های تولیدی در جهت رونق اقتصادی کشور بسیار نقش آفرین است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات