۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۱۹۴۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قرآن آموزان از برکات انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به قرآن آموزان، گفت: شما از برکات و اسناد انقلاب اسلامی هستید و مانند خورشید در این انقلاب بدرخشید و جامعه بشری را به سمت قرآن هدایت کنید.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار شرکت کنندگان طرح حفظ قرآن، اظهار  داشت: اساتید قرآنی، زبان قرآن آموزان را مترجم وحی الهی و قلب پاک آن ها را ظرف قرآن قرار دادند.

وی گفت: قرآن آموزان هر زمانی که بخواهند با خدا سخن بگویند نماز می خوانند و هر وقت نیز خدا بخواهد با آن ها سخن بگوید قرآن می خوانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: حفظ قرآن کریم با تمام زیبایی هایی که دارد مقدمه است، مقدمه بر اینکه روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کردید و به ترجمه و تفسیر آن دست پیدا کردید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اخلاق، عمل، رفتار و گفتار انسان نیز باید قرآنی باشد، تصریح کرد: گاهی وقت ها ممکن است انسان کم همت باشد و تا مقدمه کاری پیش برود اما به نتیجه رسند.

وی با بیان اینکه اخلاق و رفتار قرآن آموزان باید شبیه به قرآن باشد، ادامه داد: قرآن آموزان باید در این راه بوی خدایی بگیرند و تمام کارهای خود را بر اساس امر و نهی خداوند متعال تنظیم کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به قرآن آموزان، خاطرنشان کرد: شما از برکات و اسناد انقلاب اسلامی هستید و مانند خورشید در این انقلاب بدرخشید و جامعه بشری را به سمت قرآن هدایت کنید./880/پ203/ب1

ارسال نظرات