۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۱۷۶۴۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

پول‌هایی که وارد ساخت مسجد می‌شود، باید پاک و بدون شبهه باشد

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: پول‌هایی که قرار است وارد ساخت و ساز مسجد شود، باید پاک و بدون شبهه باشد و صاحب آن، وجوهات شرعی خود را پرداخت کرده باشد و از مسیر درست پول جمع کرده باشد.
بازدید حجت الاسلام عابدینی از مصلای الوند

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین امروز در بازدید از مصلای در حال ساخت شهر الوند با تقدیر از تلاش‌ مسؤولان شهرستان البرز در ساخت این مصلی، اظهار کرد: مهندسی و بنای مصلاها باید به گونه‌ای طراحی و احداث شود که ستون‌های کمتری در آن‌ها به کار برده شود تا فاصله زیادی بین خطیبان و نماز گزاران به وجود نیاید.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه خداوند اصرار دارد مساجد برای خدا است، گفت: برخی تلاش می‌کنند تا مساجد را به نام خود معرفی کنند در حالی که خداوند تأکید کرده است مساجد فقط برای خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه اضافه کرد: اگر به این کلام خدای متعال ملتزم باشیم، مساجد جای خودشان قرار می‌گیرند و فعالیت‌هایی که در آن‌ها صورت می‌گیرد، برکات بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه افزود: پول‌هایی که قرار است وارد ساخت و ساز مسجد شود، باید پاک و بدون شبهه باشد و صاحب آن، وجوهات شرعی خود را پرداخت کرده باشد و از مسیر درست پول جمع کرده باشد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه آبادی مسجد تنها در ظواهر آن نیست، خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید فقط کسانی که به خدا و روز رستاخیز ایمان دارند می‌توانند در عمران و آبادانی مسجد حضور داشته باشند و مسجد با این‌ها آباد می‌شود./873/د۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات