۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۱۵۳۷۳
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تکریم معمرین سبب وحدت و همدلی بیشتر می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: سرکشی و تکریم معمرین از صله‌رحم‌های معنادار و مؤثر است و سبب وحدت و همدلی بیشتر می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در دیدار نمایندگان دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی که به منظور سرکشی و تکریم از معمرین، به استان قزوین سفر کرده‌اند، اظهار کرد: سرکشی و تکریم معمرین از صله‌رحم‌های معنادار و مؤثر است و موجب وحدت و همدلی بیشتر می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تکریم و شنیدن حرف‌های معمرین بسیار ارزشمند و راهگشای بسیاری از مشکلات است، تصریح کرد: سرکشی و تکریم از معمرین علاوه بر وحدت و انتقال تجربیات، ارزش نهادن به کار آن عزیزان نیز محسوب می‌شود که این مهم امیدواری را در این قشر زحمت کش بیشتر می‌کند.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه جایگاه و منزلت معمرین، امام جماعت‌ها و اساتید حوزه جایگاه والایی است، خاطرنشان کرد: معمرین، امام جماعت‌ها و اساتید حوزه باید قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند و ما مسؤولان هم وظیفه‌ی تکریم و سرکشی از آن‌ها را بر عهده داریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از نمایندگان دفتر رهبر معظم انقلاب برای سرکشی و تکریم از معمرین، ابراز کرد: این کاری که شما انجام می‌دهید، موجب می‌شود تا آن‌ها اطمینان پیدا کنند که دیده می‌شوند و احساس هویت و شخصیت بیشتری پیدا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: همین که دست مهربانی منسوب به رهبر معظم انقلاب به سراغ معمرین می‌آید، خیلی از مشکلات، سوء‌ظن‌ها و بد بینی‌ها برطرف می‌شود و در مجموع کار بسیار ارزشمندی است.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌ سیدعماد حجازی، گزارشی از برنامه سرکشی و تکریم معمرین استان قزوین ارائه کرد و افزود: دیدار و تکریم معمرین به منظور ارزش نهادن به جایگاه والای آن عزیزان صورت می‌گیرد.

وی همچنین از پیشنهاد حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عابدینی برای ثبت خاطرات معمرین استقبال کرد و گفت: معمرین خاطرات بسیار ارزشمندی دارند که آگاهی و ثبت آن‌ها ضروری است./873/د103/ب1

ارسال نظرات