۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۵۱۵۲۰۳
امام جمعه ورامین:

روحیه انقلابی، ولایتمداری و ارزش‌مداری از مهمترین ویژگی های بسیجیان است

امام جمعه ورامین با بیان اینکه بسیج نماد مردم سالاری است، گفت: روحیه انقلابی، ولایتمداری و ارزش‌مداری از مهمترین ویژگی های بسیجیان است.
آیت الله محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضا و مربیان حلقه صالحین پایگاه بسیج مقاومت شهید جعفرجو شب گذشته با آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین در مصلای بزرگ صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی آیت الله محمودی گلپایگانی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امنیت از نعمتهای بزرگ الهی است.

وی با بیان اینکه جامعه در سایه امنیت به رشد و توسعه دست می‌یابد، ابراز کرد: امنیت حاکم در جامعه ثمره تلاش‌های بی وقفه و ایثارگری‌های مجاهدان فی‌سبیل‌الله بوده است بنابراین حراست و پاسداری از آن وظیفه همگانی به شمار می‌رود. 

آیت الله محمودی گلپایگانی بسیج را نماد مردم سالاری دانست و بیان داشت: بسیجیان که از پاک‌ترین و خالص‌ترین اقشار جامعه اسلامی هستند همیشه در همه صحنه‌ها به ویژه در میدان نظامی و مبارزه با انواع بحران‌ها با حضوری فعال تاثیر مطلوب و ارزشمندی بر سرنوشت کشور داشته‌اند.

امام جمعه ورامین بسیج مردمی را نشانه وحدت ملت ایران بیان کرد و گفت: امروز دشمن از اتحاد و انسجام مردم ایران وحشت زده است زیرا بسیج با روشنگری‌ و بصیرت افزایی در جامعه رسوا کننده مقاصد و اهداف شوم دشمنان انقلاب است.

نماینده ولی فقیه شهرستان ورامین در پایان خاطر نشان کرد: شما باید روحیه انقلابی، ولایتمداری و ارزش‌مداری را که از خصیصه‌های بارز بسیجیان به شمار می‌رود بیش از گذشته در وجودتان تقویت کنید./813/پ202/ب1

ارسال نظرات