۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۱۳۸۲۷
امام جمعه تبریز: 

خبرگزاری رسا مورد اعتماد مخاطبان است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: اخبار منتشر شده در خبرگزاری رسا مورد اعتماد مخاطبان به ویژه قشر روحانیت، ائمه جمعه و فعالان حوزوی کشور است.
دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا و هیأت همراه اظهار داشت: با توجه به این‌که در عصر اطلاعات و ارتباطات قرار داریم، اهمیت کار رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست و باید بر تقویت رسانه‌های انقلابی تأکید شود.
وی با بیان این‎‌که ارتقای جایگاه یک رسانه با انتشار اخبار و اطلاعات صحیح، مستند و قابل اطمینان حاصل می شود، خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مخاطبان در کار رسانه‌ای بسیار حائز اهمیت است و این امر در طول سالیان متمادی و فعالیت مستمر حاصل خواهد شد.
امام جمعه تبریز با بیان این‌که اخبار منتشر شده در خبرگزاری رسا مورد اعتماد مخاطبان به ویژه قشر روحانیت، ائمه جمعه و فعالان حوزوی کشور است، تصریح کرد: خبرگزاری رسا بایستی با شناسایی جریان‌های فکری روز در جامعه و جهان اسلام در راستای پاسخگویی به شبهات نیز گام بردارد. 
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر انعکاس اخبار امیدآفرین در جامعه از سوی رسانه‌ها، گفت: خبر باید محکم، مستدل، مایه امید و همچنین منادی وحدت در جامعه باشد، در غیر این صورت مایه التهاب در جامعه خواهد بود. مردم معمولا پیگیر اخبار رسانه‌هایی هستند که همواره اخبار مستند، مستدل و صحیح منتشر می کنند.
وی با بیان این‌که اصل صحت و امیدآفرینی باید در انعکاس اخبار رعایت شود، تصریح کرد: رعایت انصاف در انعکاس اخبار نیز مورد تأکید است، انتظار داریم فعالیت دفتر خبرگزاری رسا بعنوان یک رسانه ارزشی و فعال در استان، همچنان تداوم داشته و فعالان خبری این مرکز در انعکاس اخبار امیدبخش، مستند و جریان‌ساز نقش‌آفرین باشند.
همچنین در این دیدار حجت الاسلام محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا، استادیان سردبیر، زارع معاون پژوهش و شفیعی مسؤول دفتر استانی به ارایه گزارشی از فعالیت ها و رویکردهای این رسانه پرداختند./935/پ
۲۰۱/ب۱

 

ارسال نظرات