۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۱۲۳۳۹
آیت الله محمدی عراقی:

تلاش برای کسب اقتدار اقتصادی، کمک به عزت نظام است

آیت الله محمدی عراقی گفت: تلاش برای کسب اقتدار اقتصادی، کمک به عزت و اقتدار نظام است زیرا کسب اقتدار اقتصادی سبب می شود در مقابل تحریم های دشمنان با صلابت ایستادگی کنیم.
آیت الله محمدی عراقی آیت الله محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در جمع کارکنان مجتمع صنعتی پتروشیمی بیستون ابراز داشت: در شرایط امروز کار و تلاش در صنعت به منزله جهاد در راه خداست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز باید جبهه اقتصادی کشور را به پیش ببریم تا اقتدار کشور حفظ شده و دشمنان جایگاه عرض اندام در جبهه اقتصاد را نداشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: باید کشور را در جهت بهبود وضعیت اقتصاد، تولید و اشتغال یاری کرده و همگی مسؤولانه به وظایف خود عمل کنیم.

آیت الله محمدی عراقی اظهار داشت: نباید اجازه داد تضعیف اقتصاد کشور به تضعیف اقتدار کشور منجر شود زیرا امروز یکی از اصلی ترین مشکلات، مسأله اشتغال و اقتصاد در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت اقتصاد کشور نیازمند مشارکت همه مردم و مسؤولان است، باید همه برای اعتلای آرمان های انقلاب تلاش کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان مطرح کرد: تلاش برای کسب اقتدار اقتصادی، کمک به عزت و اقتدار نظام است زیرا کسب اقتدار اقتصادی سبب می شود در مقابل تحریم های دشمنان با صلابت ایستادگی کنیم و لطمه ای به نظام وارد نشود./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات