۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۱۲۳۱۸
توکلی نیا مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل قرارگاه در صداوسیمای خوزستان جهت نشر فرهنگ رضوی

توکلی نیا خطاب به مدیران مرکز صداوسیمای خوزستان، گفت: درخواست داریم که صداوسیمای مرکز خوزستان یک قرارگاهی را جهت نشر فرهنگ رضوی و فعالیت های آستان قدس رضوی تشکیل دهد.
فرهنگ رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فتحی نیا مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان درحاشیه نشست قرارگاه رسانه رضوی در مرکز صداوسیمای خوزستان با اصحاب رسانه، ابراز داشت: فعالیت های فراوانی جهت تبلیغ فرهنگ رضوی صورت گرفته است اما صداوسیما نقش مهمی را در این امر می تواند، ایفا کند.

در ابتدای این نشست، مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، اظهار داشت: نخست باید از مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان جهت همکاری با این نمایندگی تشکر کنیم و درخواست داریم قرارگاهی ثابت در مرکز صداوسیمای استان جهت پوشش همه امورات مربوط به آستان فراهم شود.

توکلی نیا در ادامه بیان داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار تمیز باید تشکر کنیم از فعالان مسجد جوادالائمه اهواز که در این امر در کمک به دفتر نمایندگی در استان  جهت معرفی آستان و کانون خادم یاران همکاری کردند.

وی افزود: از همه اهالی رسانه می خواهیم که در تبلیغ کانون طرح خادم یاران رضوی پیش قدم شوند و داخل گود بیایند به ویژه در خوزستان که مورد هدف شوم دشمنان انقلاب است، لازم است این خبرنگاران و حوزه های دیگر استان در جهت فعالیت بیشتر کانون خادم یاران همت کنند.

مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، اذعان داشت: امیدواریم یک کانال ارتباطی خوبی میان روابط عمومی آستان با صداوسیمای خوزستان در جهت تبلیغ فرهنگ رضوی، ایجاد شود.

توکلی نیا در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز خوزستان به ویژه جوانان در جهت نشر فرهنگ رضوی و آن موارد هفت گانه ای که مقام معظم رهبری درباره آستان قدس رضوی تاکید کرده است، با دفتر نمایندگی آستان قدس در خوزستان همکاری کنند./9453/پ203/ب1

ارسال نظرات