۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۰۹۸۴۵
مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر:

مسجد بستر مناسبی برای جذب نسل جوان است

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به اینکه مسجد بستر خوبی برای جذب نسل جوان است، گفت: باید از ظرفیت مدارس، امامزاده ها، دارالقرآن ها و مساجد برای اجرای برنامه های اوقات فراغت بهره برد.
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: انسانی که طالب رشد و سعادت باشد باید برای تمام لحظات خود باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشد و از نظر کارشناسان خبره در تدوین این برنامه ریزی بهره ببرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر تصریح کرد: باید برای اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان و سایر اقشار در حال تحصیل جامعه برنامه ریزی مفید و موثر داشت.

وی در ادامه بیان داشت: فصل تابستان فرصت مناسبی برای شکوفا ساختن استعدادهای نهفته این اقشار است، بستر شکوفایی این استعداد را باید مسؤولان فرهنگی شهر فراهم سازند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر خاطرنشان کرد: اگر نگران آینده جامعه و فرزندان خویش هستیم باید از این فرصتها نهایت بهره را ببریم و زمینه بروز استعدادهای نسل جوان و نوجوان را فراهم سازیم.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: استفاده درست از اوقات فراغت موجب رشد فکری و عقلانی نسل جوان و به تبع آن رشد و تعالی جامعه می شود زیرا بی برنامگی از جهت فکری فرد را در زندگی شخصی و اجتماعی متزلزل می کند.

وی ادامه داد: کانون مساجد بستر خوبی برای جذب نسل جوان بوده و اگر برنامه های جذاب و متنوعی داشته باشند که مورد توجه جوانان قرار گیرد قطعأ حضور آنها را در مساجد پررنگ تر خواهد کرد.

حجت الاسلام بنی عامریان مطرح کرد: گروه های جهادی ظرفیت بسیار خوبی داشته و اثرات مادی و معنوی فراوانی در جامعه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در پایان عنوان داشت: باید از ظرفیت مدارس، امامزاده ها، دارالقرآن ها و مساجد برای اجرای برنامه های اوقات فراغت بهره برد تا در کنار ایجاد فضای آموزشی و فرهنگی، نسل جوان و نوجوان را با فضای معنوی مساجد و اماکن متبرکه مأنوس سازیم./۳۰۳/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات