۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۰۹۶۰۹
امام جمعه موقت اهواز:

سپاه پاسداران پناهگاه مظلومان و محرومان جهان است

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اهمیت جایگاه سپاه برای مظلومان جهان آن را پناهگاهی برای آنان در سطح جهان به ویژه منطقه غرب آسیا دانست.
حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی جایگاه بسیار درخشانی است و حتی در جهان هم جایگاه بالایی را دارد.

امام جمعه موقت اهواز در رابطه با اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: جایگاه سپاه در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهنمودهای امام راحل و امام خامنه ای و حتی خارج از مرزها بسیار تأثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی درباره حفظ امنیت از سوی سپاه، تأکید کرد: ویژگی بزرگ سپاه پاسداران که امروزه مردم ما مرهون این ویژگی هستند، فداکاری سپاه برای حفظ امنیت مرزهای جمهوری اسلامی و حفظ امنیت در داخل کشور است.

وی درباره اهمیت جایگاه سپاه در هشت سال دفاع مقدس، ابراز داشت: جایگاه سپاه در دفع بزرگترین خطر چند صد ساله اخیر یعنی رژیم صدام و مزدورانش به این کشور بسیار تأثیرگذار بود که پس از دویست سال کشور ایران دچار جنگ شد و سپاه پاسداران در کنار ارتش دلاور و بسیج مردمی که تحت نظر سپاه پاسداران بود، فداکاری های زیادی جهت حفظ تمامیت ارضی کشورمان انجام دادند و یک وجب از خاک میهن را ندادند.

خطیب نمازجمعه اهواز خاطرنشان کرد: سپاه یک نهاد محبوب در سطح بین المللی است که کعبه آمال بسیاری از محرومان و مظلومانی که احساس می کنند در مقابل ظلم و جور پناهی ندارند، مطرح است و واقعا پناهگاه مسلمانان و حتی غیرمسلمانان به ویژه در منطقه غرب آسیا است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با تبیین جایگاه بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)، اظهار داشت: برای شناسایی جایگاه سپاه همین بس است که بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام سلطه یعنی آمریکایی ها، انگلیسی ها و اسرائیلی ها به ویژه در دهه اخیر به صراحت در موضع ریاست جمهوری، نخست وزیری و نمایندگان سنا و کنگره، رؤسای اندیشکده های مختلفی که امور مربوط به انقلاب اسلامی را پیگیری می کنند، به صراحت سپاه پاسداران را مورد تحلیل و بررسی، نقد و حمله قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: امروز سپاه پاسداران سیبل ثابت حمله کارگزاران شیطان شده است و بسیار عجیب است در فاصله یک یا دو روز که سپاه پاسداران از سوی نمایندگان سنا و کنگره آمریکا مورد تعرض و تحریم قرار می گیرد، برخی از افراد در داخل کشور با نیش و کنایه سپاه پاسداران را مورد حمله قرار می دهند.

خطیب نمازجمعه اهواز با اشاره به مورد هجمه قرار گرفتن سپاه پاسداران از سوی برخی افراد در داخل کشور، بیان داشت: بسیار سؤال برانگیز است که چگونه برخی از مسؤولان که با واسطه همین فداکاری ها و با استفاده از همین امنیت خاطری که سپاه به وجود آورده است به جایگاه های مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کردند و یکی از عوامل تأمین کننده اصلی امنیت را زیر سؤال می برند.

وی با تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ماه مبارک رمضان با مسؤولان عالی نظام، بیان داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار هشدار دادند که نباید بعضی از افراد رفتارهای دهه شصت را تکرار کنند یعنی رفتارهای ناهنجار رییس جمهور معزول بنی صدر و جای جلاد وشهید را نباید عوض شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در پایان اظهار داشت: هجمه های اخیر علیه سپاه پاسداران را که شجره طیبه است، به شدت محکوم می کنیم./9453/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات