۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۰۹۶۰۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

طرح اوقات فراغت فرصتی برای ارتقای سطح دینی، فرهنگی و اخلاقی جوانان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان هدف از اجرای برنامه های اوقات فراغت را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواند و گفت: در راستای اجرای این برنامه ها تلاش می شود سطح دینی، فرهنگی و اخلاقی جوانان تقویت شود.
حجت الاسلام غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت، گفت: اجرای طرح اوقات فراغت با هدف غنی ‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت در قالب برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، ورزشی، هنری و مهارتی در دستور کار تبلیغات اسلامی قرار گرفته است، افزود: این طرح فراغتی با استقبال چشمگیر نسل جوان و نوجوان همراه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در کلاس های اوقات فراغت که برای نسل جوان و نوجوان به عنوان هسته جوان و بوستان معرفت در نظر گرفته شده است، برنامه‌های مذهبی، محفل انس با قرآن برگزار می شود.

وی در ادامه بیان داشت: برگزاری کلاس‌های قرآن، نقاشی و خوشنویسی، سرود و تئاتر، آموزش کامپیوتر و رباتیک، کلاس‌های ادبی، کمک‌های اولیه، سفره ‌آرایی و ورزش و برنامه‌های اردویی از دیگر برنامه های طرح اوقات فراغت است.

حجت‌الاسلام غلامی هدف از برگزاری برنامه های طرح اوقات فراغت را بهره مندی معنوی، تقویت بنیه دینی و مذهبی و تقویت روحیه کار و تلاش عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه هایی که در طرح اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است، بیان داشت: امید است در قالب اجرای این برنامه ها بتوان در جهت رشد و ارتقای دینی، فرهنگی و اخلاقی این قشر گام برداشت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان را راه مقابله با آسیب ها و هجمه های فرهنگی خواند و گفت: امید است با استفاده از ظرفیت های موجود در جهت بصیرت بخشی به جوانان اقدامات مؤثری انجام داد./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات