۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۰۹۳۸۱
نماینده ولی فقیه در قزوین:

بی‌توجهی به حق الناس انسان را از برکات روزی حلال محروم می‌کند

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که توجه به حق الناس از شاخصه‌های مهم دینی و تضمین کننده روزی حلال است، گفت: چون بی‌توجهی نسبت به این موضوع انسان را از برکات روزی حلال محروم می‌کند.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بعد از ظهر امروز در دیدار مدیر کل سازمان تامین اجتماعی قزوین و معاونان این سازمان که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت خدمت به مردم، گفت: سازمان‌هایی که به مردم خدمت می‌کنند در حقیقت در راستای عدالت اجتماعی گام برداشته‌اند، از این رو اجرای درست عدالت موفقیت هر نهادی را تضمین خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه صداقت در خدمت رسانی به جامعه و مردم، افزود: صداقت یکی از شاخصه‌های مهم دینی و ارزشی است که توفیق و موفقیت هر دستگاه و نهادی را تضمین می‌کند امیرمؤمنان(ع) در جنگ‌ها صداقت را عامل پیروزی لشگر اسلام معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به شاخصه دیگر درباره خدمت رسانی به مردم و جامعه، اظهار کرد: توجه به حق الناس از شاخصه‌های مهم دینی و تضمین کننده روزی حلال است، از این رو این شاخصه همواره باید مورد توجه تمام بخش‌های جامعه قرار بگیرد چون بی‌توجهی نسبت به این موضوع انسان را از برکات روزی حلال محروم می‌کند.

وی در ادامه تنها عنصر موفقیت و پیروزی را توکل و استعانت به خداوند متعال دانست و ابراز کرد: هنگامی که خداوند صداقت و درستی را از بندگان خود ببیند پیروزی را نصیب مسلمانان و شکست را بر کافران تحمیل می‌کند، اگر ما در حوزه کاری خود صداقت را دنبال کنیم بدون شک به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه داشتن تقوا را از دیگر شاخصه‌های جامعه دینی دانست و تصریح کرد: کارهایی که بر پایه تقوا و رضایت الهی پایه‌ریزی و انجام می‌گیرد، دارای استحکام و ثبات است اما در مقابل کارهایی که با اهداف پلید انجام می‌گیرد سست و محکوم به شکست خواهد بود.

وی در پایان گفت: خدمتگزاران به مردم و جامعه در میدان کار و تلاش با انواع گرفتاری‌ها و سختی‌ها رو به رو هستند، مدیران و کارمندان موفق کسانی هستند که راه خروج از تنگناها را بشناسند و در برابر سختی‌ها مقاومت داشته باشند و به فکر اصلاح امور مردم جامعه خود باشند./873/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات