۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۰۹۲۲۵
مدیر حوزه علمیه قزوین:

شهادت شهدا مهر تاییدی است بر درستی آنچه که خوانده و آموخته‌اند

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه شهادت شهدا تاییدی است بر درستی آنچه که خوانده و آموخته‌اند گفت: شهدا شاگرد مکتب حسین هستند همان حسینی که برای برپایی عاشورایش مردم را گریانده‌اند و برای کربلای او رزمندگان گریه کردند.
حجت الاسلام عباسی

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید فرشاد رمزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: شهدا در خط مستقیم ولایت قرار گرفتند و با بصیرت کامل با خداوند متعال معامله کردند آنان در عالم آخرت با انبیا و بندگان صالح خداوند هم نشین هستند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در خنثی کردن توطئه های دشمنان افزود: امروز استکبار جهانی با بکارگیری تمامی ابزارها و ظرفیت ها به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است اما همواره با رشادت های رزمندگان و از جان گذشتگی ایثارگرانه آنها توطئه های دشمنان ناکام می‌شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با بیان اینکه شهادت شهدا تاییدی است بر درستی آنچه که خوانده و آموخته اند اظهار کرد: شهدا شاگرد مکتب حسین(ع) هستند همان حسینی که برای برپایی عاشورایش مردم را گریانده‌اند و برای کربلای او رزمندگان گریه کردند.

وی در ادامه امنیت مرزهای کشور را مرهون رشادت‌های دلاورمردان میدان شهادت و ایثار دانست و ابراز کرد: امنیت امروز در ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدایی هم چون شهید رمزی و دلاورمردانی است که از جان خود در امنیت پایدار در مرزها گذشتند و حماسه‌ای بزرگ و ماندگار خلق کردند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به تبدیل کشور ایران به قدرت منطقه‌ای و جهانی تصریح کرد: به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های دلاورمردان ایران به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است به گونه‌ای که دنیای استکبار با تمام توان و قدرت نظامی خود نمی‌تواند با این قدرت مقابله کرده و آن را شکست بدهد.

وی در پایان گفت: شهدا جهاد و شهادت را همواره عزت خود می‌دانستند و در تاریخ شیعه آنها احیاگر و یادآور عاشورا و کربلایی بودند که به طور پیوسته و مداوم به آزادگان و انقلابیان حماسه و شور بخشیده است تمام شهدا بدون ادعا رفتند تا جاودانه تاریخ بمانند و موجب فخر قرآن و اسلام باشند./873/۳۰۲/ب۱


 

ارسال نظرات