۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۰۸۹۱۹

دوره مبانی و بایسته های طلبگی در مدرسه سفیران اندیمشک برگزار می شود

حجت الاسلام موری با اشاره به اینکه دوره اختبار ورودی های جدید در اول مردادماه برگزار خواهد شد، گفت: در هفته پایانی مردادماه دوره مبانی و بایسته های طلبگی را با موضوع جریان شناسی و هویت صنفی طلبگی برگزار می کنیم.
حوزه

حجت الاسلام حمید موری، معاون آموزش مدرسه سفیران بقیه الله(عج) اندیمشک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه امتحانات نیمسال دوم تحصیلی مدرسه از 17 تا 30 تیرماه برگزار می شود، اظهار داشت: اول مردادماه دوره اختبار طلبه های ورودی جدید آغاز و تا یک هفته پیش از آغاز شهریور ماه ادامه خواهد داشت و در هفته پایانی مردادماه نیز دوره مبانی و بایسته های طلبگی را برگزار می کنیم.

معاون آموزش مدرسه سفیران بقیه الله(عج) اندیمشک گفت: در دوره مبانی و بایسته های طلبگی که یک هفته طول می کشد موضوعاتی همچون جریان شناسی و هویت صنفی طلبگی با حضور اساتید اعزامی از قم برای طلبه های ورودی جدید برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول افزود: در هویت صنف طلبگی به بررسی علل، مبانی طلبگی، چگونگی مطالعه دروس حوزوی، تعریف طلبه و شرایط جذب طلبه، شیوه های درس و مباحثه، التزامات لباس طلبگی، فعالیت های ضمن دوران طلبگی و کیفیت زندگی خانواده های طلاب پرداخته می شود.

حجت الاسلام موری ادامه داد: در جریان شناسی معاصر شرایط حساس منطقه و کشور، موضع گیری مسؤولان، وجود جریان های انحرافی در کشور و علل تشکیل آنها، اختلاف مبنایی با جریان های خاص در زمینه ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم برای طلبه های جدیدالورود مورد کنکاش و بررسی قرار می گیرد.

وی از برگزاری اردوی چهارروزه برای طلبه ها در تابستان خبر داد و گفت: از 4 شهریورماه سال تحصیلی جدید مدرسه آغاز خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه سفیران بقیه الله(عج) اندیمشک در پایان اظهار داشت: نتیجه نهایی هر درس تا پس از 24 ساعت در سامانه نجا ثبت می شود و کارنامه تحصیلی طلاب نیز پس از پایان امتحانات در کمترین فاصله زمانی در سامانه نجا ثبت می گردد./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات