۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۰۸۵۳۶
با هدف بازخوانی جنایات منافقان صورت گرفت؛

آغاز فراخوان خاطرات ترور در آذربایجان شرقی

طرح فراخوان خاطرات ترور در آذربایجان شرقی به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی رونمایی می‌شود.
شهدای ترور تشییع حجت الاسلام تقوی از شهداء حادثه تروریستی تهران

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، ترورهای هدفمند و کور دشمنان انقلاب اسلامی، بویژه در دهه‌ی مظلومِ شصت، شایسته‌ی مطالعه و فهم دقیق‌تری است. ما با دامنه‌ی وسیعی از پیامدهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فکریِ پدیده‌ی ترور مواجهیم. پیامدهایی که متاسفانه در تاریخ انقلاب اسلامی مورد توجه قرار نگرفته است. آنچنان که براحتی جای جلاد و شهید عوض می‌شود!
استان آذربایجان شرقی نیز به عنوان یکی از کانون‌های اصلی پشتیبانی انقلاب اسلامی، شاهد تعداد قابل توجهی از ترورهای خونبار توسط ضدانقلاب بوده است. این ترورها، اقشار و اصناف گوناگون مردمی را هدف گرفته بود که مثل کوه در برابر فتنه‌های رنگارنگِ ضدانقلاب ایستاده بودند. خاطرات مربوط به ماجراهای این ترورها، در صورت بازگویی و بازخوانی، الهام بخشِ تولیدات متنوع در سطوح مختلف هنری، اجتماعی، دانشگاهی و... خواهد بود.
به همین منظور دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، طرح فراخوان خاطرات ترور را آغاز می‌کند. در آیین رونمایی از این فراخوان، خانواده‌های شهدای ترور، جانبازان حوادث تروریستی، شاهدان ماجراها و سایر علاقمندان، حضور خواهند داشت.
این مراسم روز دوشنبه 12 تیر، از ساعت 18 (مصادف با سالروز حمله‌ی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران) در حسینیه‌ هنر تبریز؛ واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی مسجد سالار شهیدان، کوی شهید علیپور، کوچه‌ی اول برگزار می شود./
۹۳۵/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات