۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۰۵۷۴۸
رییس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان:

روز قدس حرکت نمادین انقلاب اسلامی در جهان است

حجت اسلام سپهر با اشاره به اتفاق نظر حکام کشورهای عربی در حذف روز جهانی قدس از فرهنگ اسلامی، گفت: روز جهانی قدس روز تکمیل عبادت روزه تحت عنوان برائت از مشرکان است و چنین یادگاری باید عزتمند و آبرودار برگزار شود.
حجت الاسلام سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان و سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در دومین جلسه برگزاری روز جهانی قدس که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری اهواز برگزار شد، با تسلیت شهادت مولای متقیان و آروزی بهره بری از لیالی قدر، اظهار داشت: بندگی هدف از خلقت ما در این جهان است و بهترین زمان عبادت ماه مبارک رمضان و دهه آخر آن اوج عبادت تلقی می شود و باید تلاش کنیم چنین وظیفه ای را به بهترین شکل ممکن انجام و از منکر پرهیز و از معروف استقبال کنیم.

رییس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان با بیان اینکه از جمله اهداف سفر ماه گذشته رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام و مسلمانان است، افزود: این نزول شیطانی برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و مشروعیت بخشی به غده شیطانی صهیونیسم در جزیره العرب و جهان اسلام است و متأسفانه سران کشورهای اسلامی برای بقای سلطنت به هر خار و خاشاکی چنگ می زنند حتی اگر به قیمت نابودی اسلام، مسجدالحرام  و قرآن کریم باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به رفتار پست خاندان دنیا محور آل سعود، ابراز داشت: این خاندان بی بهره از تجربه، کمال، شعور و درک سیاسی و اقتصادی و عدم تحول آفرینی در عربستان سعودی هستند و از پول مسلمانان استفاده کرده و کشورشان را به انبار تسلیحاتی برای کشتار مسلمانان تبدیل کرده اند.

این مقام مسؤول کشتن و به گلوله بستن بیگناهان، انحراف در مسیر اسلام، تحریف اسلام و تربیت تروریست را هنر آل سعود بیان کرد و گفت: یکی از مأموریت های این خاندان مزدور غرب و صهیونیسم آن است که رد پای امام راحل و انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی را از بین ببرند.

حجت الاسلام سپهر روز جهانی قدس را از شاهکارهای امام امت عنوان و خاطرنشان کرد: سران کشورهای عربی در سودان و یا سومالی به این جمع بندی رسیدند که روز جهانی قدس را محو کنند؛ چرا که از تجمع های مردمی، شعار برائت از مشرکان، حضور عموم مردم در صحنه های عدالت خواهی و آرمان خواهی ترس دارند.

رییس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان روز جهانی قدس را روز تکیمل عبادت روزه تحت عنوان برائت از مشرکان نامید و تصریح کرد: چنین یادگار امامی را باید در نهایت عزت و آبرومندی برگزار کنیم؛ زیرا به عنوان حرکت نمادین انقلاب اسلامی در جهان به یک فرهنگ تبدیل شده است.

این مقام مسؤول مشارکت همه دستگاه ها و برنامه ریزی مدون و التزام به برنامه ها در دستور کار ادارات و دستگاه ها را ضرروی دانست و افزود: راهپیمایی روز جمعه ساعت 11 از درب مسجد آیت الله جزایری به سمت مصلای اهواز خواهد بود که در تبلیغات محیطی از شعارهای محوری و وصیت نامه امام درباره روز جهانی قدس، شعارهای انقلابی و استکبارستیز مقام معظم رهبری، تصاویر شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای حادثه تروریستی اخیر استفاده شود.

حجت الاسلام سپهر با انتقاد از عدم حضور برخی مسؤولان در مناسبت های انقلابی، عنوان داشت: نباید با مناسبت های انقلابی کم رمق و بی انگیزه برخورد شود، بلکه وظیفه مند و تکلیفی عمل کنیم و در این زمینه تبلیغات آبرومند در رابطه با روز قدس و آموزه های نورانی امام راحل را خواستار هستیم.

وی تولید برنامه های دینی، اطلاع رسانی در فضای مجازی و از طریق سامانه پیامک رسانی، عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی، استقرار اکیپ های هلال احمر و بهداشت، استفاده از دستگاه های آب پاش جهت خنکی مسیر تظاهرکنندگان را خواستار شد.

همچنین عبدالحمید فخاری مقدم، معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز با بیان اینکه امام خمینی(ره) چهره واقعی استکبار و دوگانگی آن درباره تروریسم را آشکار ساخت، ابراز داشت: امام راحل نشان داد که تعریف استکبار از تروریسم خوب و بد بنا بر منافع و مصالح شان صورت می گیرد./9456/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات