۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۰۴۹۶۱
نماینده ولی فقیه در قزوین:

جانفشانی خانواده‌های شهدا صفوف مقاومت در مقابل کفر را محکم‌تر می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: همین جانفشانی خانواده‌های شهدا موجب شد تا صفوف مقاومت و ایمان در مقابل جبهه کفر، نفاق، تجاوز و استکبار محکم‌تر شود.
دیدار نماینده ولی فقیه در قزوین با خانواده شهید علی محمد رضایی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با خانواده شهید علی محمدرضایی ضمن تسلیت و تبریک به خانواده این شهید والامقام اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور مشاهده می‌کنیم، آثار انقلاب اسلامی است و به برکت تلاش‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان به دست آمده است.

وی در ادامه افزود: امنیت انقلاب اسلامی کشورهای سوریه و عراق را از اشغال حفظ کرد و تلاش‌ها و جانفشانی‌های مدافعان حرم امنیت را در این کشورها تقویت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها که گروه‌های تروریستی نظیر داعش را مورد حمایت قرار می‌دهند، آمده بودند که در عراق بمانند اما همین فداکاری‌ها موجب شد تا شرِّ آن‌ها کنده شود.

امام جمعه قزوین در ادامه تصریح کرد: همین جانفشانی خانواده‌های شهدا موجب شد تا صفوف مقاومت و ایمان در مقابل جبهه کفر، نفاق، تجاوز و استکبار محکم‌تر شود.

وی با بیان اینکه ان شاء‌الله شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر و ظهور منجی عالم بشریت(عج) باشیم، اظهار کرد: همه به شهدا و خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم و فراموش نمی‌کنیم که امنیت امروز مدیون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خطاب به مادر شهید ابراز کرد: امروز مادر شهدا بیشتر از هر مادر دیگری درک می‌کنند که حضرت زینب(س) و حضرت زهرا(س) چه سختی‌هایی را متحمل شدند.

گفتنی است در پایان این دیدار پدر و مادر شهید محمدرضایی اظهار کردند: افتخار می‌کنیم که فرزندمان را تقدیم انقلاب، راه امام حسین(ع) و امنیت کشور کرده‌ایم و آرزو می‌کنیم همیشه مردم کشورمان در امنیت و آرامش زندگی کنند و همه کشورهایی که اسیر تروریست‌ها هستند هر چه زودتر از شر آن‌ها رهایی یابند./873/102/ب2

 

ارسال نظرات