۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۰۴۹۳۳
معاون آموزش مدرسه علمیه آل طیب اهواز خبر داد؛

جذب ۱۰ طلبه از میان فعالان فرهنگی و مساجد برای سال تحصیلی جدید

حجت الاسلام عمرانی با اشاره به اینکه اولویت مدرسهعلمیه آل طیب جذب طلبه از میان فعالان فرهنگی و مساجد است، گفت: ۱۷ متقاضی از مرکز مدیریت به مدرسه معرفی شدند و در این باره اجازه پذیرش ۱۰ طلبه به ما داده شده است.
حوزه

حجت الاسلام احمد عمرانی، معاون آموزش مدرسه علمیه آل طیب اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جذب طلبه در سال تحصیلی جدید، ابراز داشت: دستورالعمل جذب طلبه در فرآیند کاری مدرسه وجود دارد؛ از این رو 17 متقاضی از مرکز مدیریت به مدرسه معرفی شدند که هم اکنون کارهای مقدماتی پذیرش و سیر تشکیل پرونده و تعیین زمان مصاحبه در حال پیگیری است.

معاون آموزش مدرسه علمیه آل طیب اهواز با بیان اینکه مرکز اجازه پذیرش 10 طلبه به ما را داده است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا متقاضیانی را انتخاب کنیم که با فضای حوزه و علوم حوزوی انس بیشتری داشته باشند و در این باره اولویت انتخاب با فعالان فرهنگی و مساجد خواهد بود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی و تهذیبی اواخر مردادماه برگزار خواهد شد، افزود: دوره تهذیبی بنا به روال سال های گذشته در استان قم خواهد بود و برنامه های آموزشی سال تحصیلی جدید از اول مهرماه آغاز می شود.

حجت الاسلام عمرانی خاطرنشان کرد: امتحانات نیمسال دوم تحصیلی سال جاری از 10 تیرماه تا 18 ادامه خواهد داشت و امتحانات جبرانی در مردادماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های سال تحصیلی جدید با آسیب شناسی جدی پیگیری می شوند، عنوان کرد: تغییر برخی اساتید، جذب اساتید در سطح دو و پایه دهم، استفاده از طلبه های مدرسه دارای حکم تدریس به عنوان استاد برای تعلیم پایه های اول تا ششم، تشکیل مدیرگروه ها و اشراف بر کلاس های مباحثه علمی از برنامه های مدنظر سال تحصیلی جدید خواهد بود.

معاون آموزش مدرسه علمیه آل طیب اهواز با بیان این که طلبه های مدرسه در ده پایه به تحصیل اشتغال دارند، گفت: این مدرسه در چند سال اخیر طلبه های خود را از میان جوانان مسجدی انتخاب کرده است و از آنجا که طلبه های پایه پنجم تا دهم مدرسه ملبس و در مساجد به اقامه نماز می پردازند؛ از این طریق طلبه های جدید را از مساجد گزینش کردیم./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات