۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۰۴۹۱۸
آیت الله علما:

شهدای مدافع حرم مروج مکتب اهل بیت هستند

آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گفت: شور و شعور حسینی جوانان انقلابی بر کسی پوشیده نیست، شهدای مدافع حرم مروج فرهنگ و مکتب ائمه اطهار(ع) هستند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با خانواده چهاردهمین شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار فریدون احمدی دیدار کرد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: شهدا با ایمان منحصر به فرد قدم در مسیر جهاد فی سبیل الله نهاده و نام خود را در تاریخ ثبت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ارزش و جایگاه شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: شهدا دست خبیثان و متجاوزان را علاوه بر حرمین شریفین بلکه از انقلاب اسلامی کوتاه می کنند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: شور و شعور حسینی جوانان انقلابی بر کسی پوشیده نیست، شهدای مدافع حرم مروج فرهنگ و مکتب ائمه اطهار(ع) هستند.

این مسؤول یادآور شد: قطعا اگر شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق از ارزش های دینی پاسداری نمی کردند باید شاهد ایستادگی نیروهای امنیتی در داخل کشور با تروریست های تکفیری بودیم.

وی مطرح کرد: شهدای مدافع حرم مانع تعرض دشمنان به خاک کشور شدند و با شهادت خویش بر عزت، اقتدار و عظمت انقلاب و اسلام می افزایند.

آیت الله علما در پایان تأکید کرد: امید است بتوان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تداوم مکتب شهدا و قدردانی از خانواده های آنها مسیر آسمانی و الهی این عزیزان را تداوم بخشیم./۸۵۷/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات