۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۰۴۹۰۴
نماینده ولی فقیه در قزوین:

اگر قدرشناس انقلاب نباشیم در دادگاه عدل الهی مجازات می شویم

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را پیروز کرد، از این رو وظیفه ما است که قدردان باشیم؛ اگر ما قدرشناس این انقلاب نباشیم در دادگاه عدل الهی مجازات خواهیم شد.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن که در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، با اشاره به آیات 111 تا 115 سوره مائده، گفت: خداوند متعال در این آیات می‌فرماید به یاد بیاورید زمانی را که ما به حواریون الهام کردیم که به من و فرستاده من ایمان بیاورید و آنها ایمان آوردند و گفتند شاهد باش ما تسلیم پیشگاه تو هستیم.

وی در ادامه با اشاره به خواسته‌های حواریون پس از ایمان آوردن آنها، افزود: ایمان آورندگان از حضرت مسیح(ع) خواستند که برای افزایش یقین آنها خداوند متعال غذای آسمانی را برایشان بفرستد، از این رو پیامبر خدا به حواریون گفت تقوای الهی را رعایت کنید و ایمان خود را به این موضوع متصل نکنید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به خصوصیات و ویژگی های مسیحیان، اظهار کرد: مسیحیانی که جزو مستکبران نیستند و اهل عبادت هستند در برابر دعوت مسلمانان به دین اسلام از خود سرسختی نشان نمی دهند و با شنیدن آیات الهی دل به قرآن داده و زمینه پذیرش ایمان را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با بیان اینکه شیطان جزء گروه مستکبران است، ابراز کرد: کلمه مستکبر در قرآن بیان شده است، شیطان هم به تأیید قرآن جزء مستکبران شمرده می‌شود، آمریکا و یهودیان هم جزء مستکبران محسوب می‌شوند خداوند متعال در قرآن کریم ظالمان عالم را با این عنوان خطاب می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به دعا و خواست ویژه مسیحیان از خداوند متعال، تأکید کرد: آنها در دعای خود به خداوند می‌گویند ما ایمان آوردیم ما را از گواهان و شاهدان در روز قیامت قرار بده، در تفسیر این دعا باید گفت یعنی ما را جزء امت پیامبر قرار بده و با ظهور پیامبر آخرالزمان به ما لیاقت عنایت کن که جزء امت این پیامبر الهی هم قرار بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه معجزه حضرت رسول را ماندگارترین معجزه دانست و تصریح کرد: در دوران پیامبران مختلف معجزاتی چون عصای حضرت موسی(ع)، کشتی حضرت نوح(ع) و مائده آسمانی حضرت مسیح(ع) به صورت گذرا آمده است اما معجزه حضرت رسول(ص) ماندگار است و تا قیامت هر لحظه معجزه است.

وی در پایان گفت: وقتی خداوند متعال معجزه و درخواست ما را اجابت می‌کند تکلیف ما سنگین‌تر می‌شود مانند اینکه خداوند انقلاب ما را پیروز کرد از این رو باید قدردان آن باشیم اگر امروز ما قدرشناس این انقلاب نباشیم در دادگاه عدل الهی مجازات خواهیم شد./873/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات