۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۵۰۴۱۲۰

بیانیه آیت الله سیفی در اعتراض به سند ۲۰۳۰

آیت الله سیفی مازندرانی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم در اعترض به سند ۲۰۳۰ بیانیه ای صادر کرد.
سند ۲۰۳۰ یونسکو

به گزارش خبرگزاری رسا، متن بیانیه آیت الله سیفی مازندرانی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم در اعترض به سند 2030 بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله ربّ العالمین و صلواته الوافرة علی محمد و آله الطاهرین لا سیّما بقیة الله في الأرضین (عج)

إنَّ الَّذينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَليمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ (سوره نور:آیه19)

يُريدُ الَّذينَ يَتَّبِعُونَ الشَّهَواتِ أَنْ تَميلُوا مَيْلاً عَظيما (سوره نساء آیه27)

وَ لَنْ تَرْضي‏ عَنْکَ الْيَهُودُ وَ لاَ النَّصاري‏ حَتَّي تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ (سوره بقره آیه 120)

مِنْ أَهْلِ الْکِتابِ لَوْ يَرُدُّونَکُمْ مِنْ بَعْدِ إيمانِکُمْ کُفَّارا (سوره بقره آیه 109)

وَدُّوا لَوْ تَکْفُرُونَ کَما کَفَرُوا فَتَکُونُونَ سَواءً فَلا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ أَوْلِياءَ (سوره نساء آیه89)

 

بی تردید دشمن از طریق تهاجم نظامی دولتی یا تروریستی نمی تواند ملت قهرمان و انقلابی ایران را به زانو در آورد. و سران استکبار این حقیقت را پی برده ، و به عجز خود اذعان دارند و می دانند که گزینه ی نظامی روی میز مترسکی بیش نیست.

لذا چشم طمع به تهاجم فرهنگی دوخته اند، تا با نشر ابتذال، برهنگی و فساد جنسی روح ایمان؛ یعنی ریشه ی مقاومت را  از ملت سلب کننده؛ چرا که اگر ملّتی در دام فساد شهوت جنسی گرفتار آید، و ایمان الهی و حیا و عفت و در نتیجه غیرت و مردانگی و روحیه ی استکبار ستیزی را از دست دهد از درون پذیرای فرهنگ فاسد کفر جهانی بوده، و در آن صورت هدف اصلی سران استکبار واستعمار تحقق یافته و چنین ملّتی را می توان به آسانی به بند استعمار کشید.

در آن صورت از شجره ی طیبیه ی انقلاب اسلامی جز اسکلت خشکیده با ریشه ای پوسیده باقی نخواهد ماند، و این نظام مقدس هضم در قوّه ی هاضمه ی نوین استکبار جهانی، و جذب زرق و برق فریبنده ی شیطانی دین ستیز نظام سلطه ی فاسد استعمار خواهد گشت.

تهاجم فرهنگی دشمن به انقلاب اسلامی ایران با شیوه های مختلف از مدّتها پیش آغاز و اکنون شدت گرفته است؛ از طریق واردات کالاهای مصرفی و مُدهای گوناگون فرنگی درلباسها، و آرایش مبتذل و فریبنده، و پخش فیلم ها و تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی، و یا با قطعنامه های شورای حقوق بشر سازمان ملل، یا کنوانسیونهای فرهنگی بین المللی پر طمطراق نظم نوین جهانی که جز فساد و تخریب به ارمغان نیاورده است. و سند کنوانسیون (2030) نمونه ای از آن است، که فقط وسیله ای در دست سران استکبار برای به بند کشیدن ملتهای آزاده از طریق فساد و ابتذال می باشد.

البته در تنظیم این سند سعی شده است که برای ظاهر سازی با در آمیخته شدن برخی مفاهیم خوشایند عوام پسند؛ همچون تساوی جنسیتی، حاکمیت خوب، صلح جهانی، رفاه، عدالت، تنظیم خانواده، نظم نوین جهانی، خشونت زدائی و مانند آن قشر جوان را به سوی فساد جنسی و ابتذال هدایت می کند به مسؤولین دولتی هشدار می دهیم که بخشنامه کردن مواد مخرب این سند و صدور دستور العمل های الزامی جوانان مؤمن این مرز و بوم را به ورطه ی هرزه گی و آلودگی اخلاقی می کشاند.

متأسفانه برخی مسؤولین مربوطه ی دولتی این سند شوم را اماده کرده و برای اجرای آن دستور العمل سراسری صادر کرده اند. خدا می داند که اگر نبود هشیاری به موقع مقام معظم رهبری کار به کجا می انجامید! ولی متأسفانه بر اساس اسناد و شواهد زنده این سند هنوز در مراکز فرهنگی در حال اجراست.

از مسؤولین محترم بلند پایه ی دولتی و قضائی و قوه ی مقنّنه، بویژه از شورای محترم عالی انقلاب فرهنگی انتظار می رود که در این امر مهم سرنوشت ساز از مقام معظم رهبری پیروی نموده، و در ابطال این سند خطرناک اقدام نمایند؛ تا خدای ناخواسته به اعتراضات عمومی علیه دولت جمهوری اسلامی منجر نشود و مورد بهره برداری تبلیغاتی سران استکبار نشود.

نسأل الله التوفیق لنصرة دینه و تبلیغ رسالاته، و السلامة و العزّة و التوفیق

لوليّ أمر المسلمین آیة الله العظمی الخامنه ای، و التعجیل في فرج ولیّ

امره حجّته علی خلقه صاحب العصر و الزمان (عج) ارواح العالمین

لتراب مقدمه الفداء. و السلام علی عباد الله الصالحین

تاریخ: 19 / 3 / 1396هـ ش برابر 14 رمضان 1438 هـ ق

حوزه ی علمیه ی قم: علی اکبر سیفی مازندرانی

/917/ 102/ص

ارسال نظرات