۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۰۳۷۵۲
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

اهمیت توجه به تولید و اشتغال و رفع مشکلات مردم

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به شعار سال و اهمیت توجه به تولید و اشتغال، خواستار پیگری هر چه بیشتر مسؤولان برای ایجاد اشتغال پایدار و توجه به حل معضلات بیکاری جوانان شد.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار رحیم شهرتی‌فر، فرماندار تبریز و هیأت همراه با بیان اینکه فرمانداری نماینده دولت در شهر و مسؤول پیگیری و هماهنگی امور شهر را به عهده دارد، اظهار داشت: از این رو فرمانداری دارای اهمیت است.

وی فرماندار تبریز را از مدیران باسابقه، مطلع و شخصیت مقبولی دانست و گفت: فرماندار تبریز توانسته است در زمینه‌های مختلف موفق عمل کند و از این به بعد نیز لازم است این روند ادامه پیدا کرده و تمام تلاش‌ها برای حل مشکلات مردم و شهر تبریز تداوم یابد و بیشتر شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به شعار سال و اهمیت توجه به تولید و اشتغال، خواستار پیگیری هر چه بیشتر مسؤولان برای ایجاد اشتغال پایدار و توجه به حل معضلات بیکاری جوانان شد و گفت: اطلاعات لازم در رابطه با این مسائل اعم از پیشرفت‌‌ها و یا مشکلات را به موقع به اطلاع اینجانب نیز برسانید.

وی با بیان اینکه لازم است پیگیری‌ها برای رفع مشکلات مردم سرعت بیشتری بگیرد و مسؤولان در این رابطه با همدلی و همراهی یکدیگر به دنبال خدمت به مردم باشند، تصریح کرد: امروز مردم از معضلاتی چون بیکاری و مشکلات معیشتی رنج می برند، بنابراین باید در رفع این مشلات تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اخیر،  ابراز داشت: از اینکه انتخابات در حوزه تبریز در امنیت کامل و بدون مشکل برگزار شد، خرسندیم و از زحمات دست اندرکاران این حماسه بزرگ در تبریز کمال تشکر را داریم.

رحیم شهرتی‌فر نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از انتخاب فردی مؤمن، فقیه و یادگار دوران ایثار و شهادت به عنوان امام جمعه تبریز، اظهار کرد: حضور این عالم بزرگوار در این جایگاه مایه‌ وحدت و همدلی مسؤولان و مردم استان است.

فرماندار تبریز با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر برگزیده از متن مردم در قالب هیأت اجرایی و هیأت نظارت شهرستان تبریز در برگزاری انتخابات همکاری داشتند و خرسندیم که میزان مشارکت در این دوره از انتخابات، چشمگیر بود./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات