۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۰۲۸۱۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی قزوین:

امام راحل در تمام عرصه‌ها پیرو مکتب قرآن و اهل بیت بود

رییس اداره تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امام در هر پیروزی و موفقیتی همواره از مکتب قرآن و اهل بیت تبعیت و هر آن چه که آنها فرموده‌اند اجرا می‌کرد و همواره سخن حق می‌گفت و طبق آیین اسلام و دیانت رفتار می‌کرد.
حجت الاسلام موسی صفی خانی

حجت الاسلام موسی صفی‌خانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به شخصیت امام راحل گفت: امام خمینی شخصیتی باصلابت و با اقتدار بود که در مقابل ظلم ستمگران ایستاد و در برابر هیچ قدرت مستکبری در جهان سر تسلیم فرود نیاورد.

وی در ادامه با اشاره به اعتماد و توکل امام راحل به خداوند یگانه افزود: امام امت هر چه را که به دست آورد و به هر کجا که رسید به دلیل توکل و اعتمادش به خداوند متعال بود امام بزرگوار هر امری را به خداوند می‌سپرد از این رو در تمام مراحل زندگیش با خدا بود و محبوب دل‌های مردم شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین در ادامه مسیر امام را مسیر پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) دانست و اظهار کرد: امام در هر پیروزی و موفقیتی همواره از مکتب قرآن و اهل بیت تبعیت می‌کرد و هر آن چه که آنها فرموده‌اند اجرا می‌کرد و همواره سخن حق می‌گفت و طبق آیین اسلام و دیانت رفتار می‌کرد.

وی در ادامه نفوذ کلام امام را از ویژگی‌های ممتاز آن حضرت دانست و ابراز کرد: امام خمینی در کلام هموار باقاطعیت و صلابت بود از هیچ قدرتی نمی‌ترسید و تنها به قدرت لایزال خداوندی متصل بود ندای آن بزرگوار ندای توحید و یکتاپرستی و مبارزه با کفر و نفاق در جامعه بود.

حجت الاسلام صفی‌خانی در ادامه با بیان اینکه مسؤولان در جامعه باید صلابت و اقتدار امام راحل را در جریانات سیاسی از خود نشان دهند تصریح کرد: متاسفانه در جامعه کنونی ما برخی از مدیران و مسؤولان در رده‌ها و سمت‌های مختلف خود دچار نوعی ضعف و ناکارآمدی شده اند شایسته است این افراد با بهره‌گیری از رفتارهای امام راحل در شئونات مختلف از این حالت خارج شده و با اقتدار و صلابت در صحنه حضور یابند.

وی در پایان گفت: امروز نسل جوان جامعه ما نیاز دارد که با اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌هایی که امام به خاطر آنها با خاندان پهلوی و طاغوتیان مبارزه کرد آشنا شده و آنها را مورد ارزیابی و تحلیل دینی قرار دهند اگر این آرمان‌ها و اندیشه‌ها نبود انقلابی چون انقلاب کبیر اسلامی هرگز به ظهور و بروز نمی‌رسید./303/873/ب1

ارسال نظرات