۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۵۰۲۶۰۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

امام خمینی مظهر عزت و عظمت انقلاب اسلامی است

صدفی با بیان اینکه مراسم سالگرد امام خمینی(ره) بیانگر اوج عشق، علاقه و وابستگی ملت ایران به امام است، گفت: امام خمینی مظهر عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.
صدفی

مهدی صدفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به برنامه های این نهاد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در ایران اسلامی میدان برای بسط ارزش های دینی و اخلاقی فراهم است و بنابراین باید در خط ولایت حرکت کنیم و حافظ ارزش های اسلامی باشیم.

وی حضرت امام خمینی(ره) را مظهر عزت و عظمت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: باید مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود تا به جهانیان ثابت کنیم مردم ایران هنوز پایبند به باورهای خود هستند و مراسم سالگرد آن امام باید بیانگر اوج عشق، علاقه و وابستگی ملت ایران به آن حضرت باشد.

صدفی تصریح کرد: امام راحل بزرگمرد جهان معاصر است که روحیه خودباوری، ایثارگری، همت و تلاش برای پیشرفت و بیداری اسلامی در جهان را ایجاد کرد، از این رو باردیگر در 14 خرداد ماه با آرمان های انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهیم بست و دشمنان اسلام را مأیوس خواهیم کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های این روز اشاره کرد و افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همزمان با ۱۴ خرداد از ساعت 18 تا 20 در مصلی بزرگ امام علی شهر کرمان و با سخنرانی آیت الله نجم الدین طبسی از مدرسان حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه برنامه های این روز در قالب فعالیت های مردمی و خودجوش در شهرستان های سراسر استان کرمان برگزار می شود، یادآور شد: شب شعر، ویژه برنامه کودکان و نوجوانان، تولید برنامه های مختلف صدا و سیما، برگزاری مسابقات فرهنگی از وصیت نامه امام خمینی(ره)، مسابقه وبلاگ نویسی، چاپ ویژه نامه، نمایش فیلم های مستند در پارک های سطح شهر از اهم برنامه های این ستاد است.

وی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، نشست های علمی و بصیرتی، راه اندازی دسته جات عزاداری، سه محفل بزرگ قرآنی در حرم شهدای گمنام کرمان از دیگر برنامه های این شورا در کرمان خواهد بود.

صدفی عنوان کرد: حدود 50 برنامه محوری در سطح شهر کرمان در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که اجرای ویژه برنامه در 14 مسجد و حسینیه، نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی در مصلای امام علی شهر کرمان و برگزاری مراسم 15 خرداد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیمردای نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری از دیگر برنامه های این شورا است./۹۷۰۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات