۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۰۲۰۶۵

برگزاری دوره جریان شناسی وهابیت در مدرسه صاحب ‌الزمان ماهشهر

حجت الاسلام خوشبین از برگزاری دوره یک روزه جریان شناسی وهابیت جهت تبیین نقاط قوت و ضعف و دامنه فعالیت این فرقه انحرافی خبر داد.
نقد وهابیت

حجت ‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره برگزاری کارگاه های پژوهشی در سال تحصیلی جاری، ابراز داشت: در این کارگاه ها فعالیت های پژوهشی و روش مقاله نویسی ارائه می شود و طلبه ها با بهره گیری از اینترنت و فضای مجازی، مطالب علمی را با حضور معاونت پژوهش اخذ می کنند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) از برگزاری دوره جریان شناسی وهابیت خبر داد و اظهار داشت: این دوره یک روزه و در 21 خردادماه با حضور همه طلاب برگزار می شود.

این مقام مسؤول گفت: در دوره جریان شناسی فعالیت های وهابیت در شهرهای مکه و مدینه، گزارشی از کارکرد و منابع و کتب وهابیت، نقاط قوت و ضعف وهابیت، مشخص کردن مناطق تأثیرپذیر از منطق وهابیت و دایره نفوذ آنها در منطقه مورد بحث قرار می گیرد.

حجت الاسلام خوشبین با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و فعالیت های تبلیغی خودجوش و داوطلبانه طلبه های حوزه در مساجد که با هماهنگی معاونت تهذیب صورت می گیرد، افزود: طی رایزنی های صورت گرفته با بنیاد امامت «تحت نظر آیت الله میلانی» پس از ماه مبارک رمضان به صورت مداوم و در 20 روز کلاس های جریان شناسی وهابیت را همچنین برای طلبه ها در بنیاد برگزار خواهیم کرد و در ادامه برای روحانیان پتروشیمی ماهشهر کلاس های مشابهی خواهیم داشت.

حجت الاسلام خوشبین با اشاره به اینکه چنین دوره ای برای طلبه ها به صورت مقدماتی برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و پس از اعطای گواهی پایان دوره مقدماتی، طلبه ها دوره سطح 2 را خواهند گذراند./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات