۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۵۰۱۹۸۵
حجت الاسلام مؤمنی:

سند ۲۰۳۰ با موازین اسلام مغایر است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ مغایر با موازین اسلام است، گفت: کسانی که خود را مرید قرآن می‌دانند هرگز در خفا سندی را به امضا نمی‌رسانند که خلاف دین و قرآن باشد.
حجت الاسلام سید حسین مومنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی، استاد حوزه علمیه و خطیب مشهور، سه‌شنبه شب در مراسمی که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و به همت هیأت رزمندگان غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: انسان در مسیر رشد و کمال متحمل سختی‌های خاص و فراوانی می‌شود.

وی افزود: با وجود برنامه‌های الهی که در قرآن کریم و واسطه ائمه معصومین(ع) به انسان ارائه می‌شود دیگر نیازی به برنامه‌ریزی اجنبی نمی‌رود، بنابراین تنها کسانی دست گدایی به سوی دشمن دراز می‌کنند که نسبت به آیات الهی و روایات ائمه معصومین(ع) بی اعتماد باشند.

حجت الاسلام مؤمنی در ادامه با روایتی از پیامبر اعظم(ص) که به ابوذر می‌فرمایند «موعظه و وصایای من برای تو کافی است و به دستورالعمل دیگری نیاز نداری»، ابراز کرد: کلام ائمه معصومین(ع) خیر مضاعف است راه‌های اصلی و فرعی برای رسیدن به کمالات در سخن آنان نهفته است.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه قوانین جامعه ما براساس آیات و روایات و احکام اسلامی تنظیم شده است، گفت: در جامعه اسلامی هر حرکتی که با موازین اسلام مغایر باشد باطل است اینکه برخی چنین بیان می‌کنند که در روز معین به نام آزادی پایدار بدون حجاب در اذهان عمومی ظاهر شویم، باید بدانند این حرکت خلاف اسلام و قانون کشور است.

این خطیب مشهور ادامه داد: این افراد باید بدانند که با الفاظ شیک و اتو کشیده نمی‌توان مستمعان را که انسان‌های تحصیل کرده هستند گمراه کنند و جامعه را به ناامنی بکشانند.

حجت الاسلام مؤمنی اضافه کرد: شما خودتان را مرید قرآن نشان ندهید سپس در خفا سندی را به امضا برسانید که خلاف دین و قرآن است، اگر سواد ندارید که قوانین الهی را بیان کنید به صراحت بگویید نمی‌دانیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ما در همه زمینه‌ها دستورالعمل‌های قرآنی و روایی داریم، گفت: در زمینه سیاسی قرآن به ما توصیه می‌کند که با سایر کشورها ارتباط داشته باشید و در کنار این نیز چنین می‌فرماید که مبادا با دوستان با تندی و با دشمنان به ملایمت رفتار کنید./813/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات