۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۰۱۹۲۷
معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم شادگان خبر داد؛

جذب ۴۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید/ اعزام طلاب و اساتید به مشهد مقدس

حجت الاسلام مقدم با اشاره به برگزاری طرح شهید قنوتی در مدارس آموزش و پروش شادگان از جذب ۴۰ طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
طلاب

حجت الاسلام حسین مقدم، معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی طرح شهید قنوتی در مدارس آموزش و پروش شهرستان، ابراز داشت: در این طرح طلبه ها درباره احکام و عقاید نکاتی مطرح و به سؤالات دانش آموزان پاسخ خواهند گفت که پیگیری تقویت بنیه اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان و جذب طلبه از میان دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری چنین طرحی است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان با بیان اینکه در سال جاری موفق به جذب 15 طلبه از طریق طرح شهید قنوتی شدیم، افزود: در دو سال گذشته مدرسه جذب طلبه نداشت اما با پیاده سازی طرح شهید قنوتی برای سال تحصیلی جدید موفق به جذب 40 طلبه شدیم که امیداوریم همه آنها را جذب کنیم؛ هر چند که منتظر تصمیم مرکز مدیریت در این باره خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در طرح شهید قنوتی 150 دانش آموز را در قالب اردوی یک روزه و با حضور طلبه های مبلغ به اماکن مذهبی استان اعزام کردیم، خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری نیز اردوی 9 روزه به مشهدمقدس را برای طلبه ها و اساتید پس از پایان امتحانات نیمسال دوم تحصیلی برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام مقدم ادامه داد: امتحانات نیمسال دوم تحصیلی از 10 تا 18 تیرماه طول خواهد کشید و سال تحصیلی جدید 8 شهریورماه آغاز خواهد شد و برای سال پیش رو جذب استاد سطح سه برای تدریس پایه دهم را در مدرسه خواهیم داشت تا با حضور وی پایه دهم در مدرسه راه بیفتد.

وی از ساخت حسینیه برای برگزاری مراسمات مذهبی در خود مدرسه خبر داد و گفت: در این باره مراسمات را به صورت عمومی و با فراخوان قبلی برگزار می کنیم تا از این طریق مردم با حوزه و روحانیت بیشتر آشنا شده و علاقه مندان به تحصیلات حوزوی را جذب کنیم./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات