۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۰۱۱۶۳

دبیری طرح مهر درخشان رضوی واگذار شد

مسؤول اجرایی طرح مهر درخشان رضوی از واگذاری دبیری این طرح به سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج خبر داد.
دبیری  طرح مهر درخشان رضوی  واگذار شد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، عباس صالحی مسؤول اجرایی طرح مهر درخشان رضوی درباره اجرای طرح مهر درخشان رضوی گفت: طرح مهر در خشان رضوی  برای اولین بار در اردیبهشت ماه سال گذشته  توسط آستان قدس رضوی اجرا شد که در پی آن، در همین ماه بیش از 4 هزار نفر از زائران بار اولی به حرم مطهر امام هشتم (ع) مشرف شدند.

وی ادامه داد: به دلیل  استقبال صورت گرفته وبه  منظور برگزاری بهتر طرح مهر درخشان، آستان قدس رضوی تصمیم گرفت برای  از سرگیری بهتر طرح با همکاری سازمان بسیج  آن را عملی کند که با هماهنگی سازمان بسیج و آستان قدس رضوی  مقرر شد دبیری  طرح مهر درخشان به سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری بسیج به ریاست سردار سلیمانی  محول شود  تا با توجه به تجربیات ارزنده در حوزه راهیان نور، طرح مهر درخشان را به بر همین اساس عملی کند.

صالحی تاکید کرد: در پی این اقدام، مرحله دوم طرح در 16 مرداد 95با همکاری آستان قدس رضوی و سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری بسیج عملیاتی شد  و تا اسفند ماه همین سال  بیش از 100 نفر به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

وی افزود: به همین منظور اردوگاه هایی همچون مرکز آموزش امام رضا (ع) ، مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) و اردوگاه شهید کاوه  جهت اسکان زائران طرح مهر درخشان رضوی اختصاص یافته و  ساماندهی شدند.

مسؤول اجرایی طرح مهر درخشان خاطر نشان کرد: با توجه اجرای موفق این طرح، انتظار می رود در سال آینده با روند بهتری ادامه یابد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خادمان شهدا و دست اندرکان راهیان نور با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد./۸۷۲۱۰۲/ی

ارسال نظرات